|
Hjälptråden (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Smekbar
avi med DivX-encoding? |
Har försökt detta med Premiere tar bara med var fjärde frame och då blir filmer lätt ganska intetsägande |
|
|
| Smekbar |
http://www.gromada.com/
ladda hem videomach :) det e bra på att konvertera mellan olika filmformat... dessutom e det shareware, så det funkar utan restriktioner i en månad... |
|
|
| Glorie |
e detta svårt i javascript?
Uppgift. 3
Utforma ett HTML-dokument med JavaScript som ( från tangentbordet) läser in tre tal , adderar dessa och kontrollera att summa av talen > 100. Om summan är mindre än eller lika med 100 skall ett felmeddelande skrivas ut, i annat fall skall summan skrivas ut.
Uppgift. 4
Din uppgift är att skriva ett html dokument som innehåller nedanstående script och även anropar skriptet.
tack för svar...
:nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag söker Chemistry - We Are One (Club Remix) ! Nån som har den får hemskt gärna uppa den på min FTP... är det nån som även har den i nåt Liveset så får även det hemskt gärna uppas
Har du inte uppgifter för min FTP så PMa mig...
.../ Steve me loiden :gsmile:
[edit]Låten finns visst på Tramsmaster 35 så de blir till å ladda hem den :) Livesettet är dock intressant än... |
|
|
| Glorie |
hehe, ja laddar upp Ultimate rmx iställe.. den knäcker :D
va ere för skillnad på goldskivor å silverskivor när man köper tomma cdskivor eg? för nu vägrar min stereo att spela brända silverskivor.. den spelar bara brända guldskivor :( :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, ja laddar upp Ultimate rmx iställe.. den knäcker :D
va ere för skillnad på goldskivor å silverskivor när man köper tomma cdskivor eg? för nu vägrar min stereo att spela brända silverskivor.. den spelar bara brända guldskivor :( :( |
Tack tjejen men jag har iof den redan + orginal mixen
Förmodligen är din CD hemma alltför gammal för att kunna köra alla typer av CD-R... *funderar* |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så där då hittade jag vad jag ville ha tillslut
Hittade låten i DJ Spoke live @ MAD 12-20-2002.mp3
Jäkligt grymt set så jag la upp den på FTPn under ftp TA-Sweden\-= Live Sets =- så de e bara å tanka hem detta 85 minuter långa set :gsmile: |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, ja laddar upp Ultimate rmx iställe.. den knäcker :D
va ere för skillnad på goldskivor å silverskivor när man köper tomma cdskivor eg? för nu vägrar min stereo att spela brända silverskivor.. den spelar bara brända guldskivor :( :( |
Köp en ny cd spelare.. :toothless |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Köp en ny cd spelare.. :toothless |

uhhh..den spelade alla skivor ja hade förut, men nu har den lagt av me de.
vilket op-system vare som kände av att man kanske hade piratkopierade saker på sin dator å avinstallerade det. min pappa tycker ja ska fixa nån nyare version av op-system.. men ja vet inte vilket ja ska ta.. XP eller 2000 eller nåt annat :p ??? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie

uhhh..den spelade alla skivor ja hade förut, men nu har den lagt av me de.
vilket op-system vare som kände av att man kanske hade piratkopierade saker på sin dator å avinstallerade det. min pappa tycker ja ska fixa nån nyare version av op-system.. men ja vet inte vilket ja ska ta.. XP eller 2000 eller nåt annat :p ??? |
XP såklart :) |
|
|
| AC. |
teckensnitt i stil med dessa två:
De håller inte riktigt måttet. :rolleyes:
Vad jag önskar är att de ska vara rena, stora bokstäver och tjocka likt de två där upptill är. |
|
|
|
|