|
Hjälptråden (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Nån som läst "Vägen till jerusalem"? all hjälp motages tacksamt, ska in med bokredovisning imorn, har dock inte läst boken, finns en del recentioner o så men alltid bra o ha nån o fråga :p
Msn: [email protected]
Icq: 93396453
heh :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Nån som läst "Vägen till jerusalem"? all hjälp motages tacksamt, ska in med bokredovisning imorn, har dock inte läst boken |
Hahaha, så jävla klassiskt :stongue: Så har jag aldrig gjort hrm... :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Hahaha, så jävla klassiskt :stongue: Så har jag aldrig gjort hrm... :D |
hehe så gör jag nästan jämt när det e tråkiga böcker eller om jag inte har tid :p
har dock skrivit klart den nu så ni behöver inte hjälpa mig mer =) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Nån som läst "Vägen till jerusalem"? |
Tvingar dem er att läsa Guillou? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
Tvingar dem er att läsa Guillou? |
jo skolan nuförtiden du vet *skaka på huvet och sucka*
:p |
|
|
| reveal |
| Är det någon som ligger inne med "Anders och Måns" avsnitt 6? |
|
|
| Aendy |
| Någon som har en sängplats i Jönköping mellan 2-4 januari? |
|
|
| Glorie |
hmmmm.....nån som har beställt nåt från USA ngn gång och känner till något om detta?
International customers: You are also responsible for any import or customs fees charged by your government in addition to the shipping fees shown below. We are unable to predict which shipments will be assessed these fees or the amount of the fee that might be charged.
ere sånt till sverige? knappast va? Bara P&P till Sverige var på hutlösa 20 dollar :( Synd att man inte har en kompis i USA =/ |
|
|
| reveal |
| beror på vad det är du beställer... om du ska köpa in tex en bil så tillkommer "avgifter" :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
Hahaha, så jävla klassiskt :stongue: Så har jag aldrig gjort hrm... :D |
Hehe vår svenskalärare e fett rolig...fruktsoppa lämnad in samma bokrescension två gånger till samma lärare med några månaders mellanrum och fick VG båda gångerna...
Apropå detta...jag skulle ha läst klart frankenstein för några månader sen....ska vara inlämnad senast innan jul iaf....nån som trycker på en sådan rescension? :D
EDIT: Hittade en tvåsidig på engelska :D det får duga, thank god for internet! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hehe vår svenskalärare e fett rolig...fruktsoppa lämnad in samma bokrescension två gånger till samma lärare med några månaders mellanrum och fick VG båda gångerna...
Apropå detta...jag skulle ha läst klart frankenstein för några månader sen....ska vara inlämnad senast innan jul iaf....nån som trycker på en sådan rescension? :D
EDIT: Hittade en tvåsidig på engelska :D det får duga, thank god for internet! |
hahahaha... fan va ballt..... tänk om man ändå hade sånna lärare.. hehe....
nämen kenny då..... fuska på det sättet... har jag aaaaaaaaaaldrig gjort.. läste alltid ut mina böcker o skrev själv.... ehm :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
beror på vad det är du beställer... om du ska köpa in tex en bil så tillkommer "avgifter" :p |
aha tack! :) neee var ingen bil jag hade tänkt mig ;) en tröja snarare.
alltså, jag har ett problem med DC ++ :(
vad beror det på att jag INTE kommer in på en viss hub: oldominion.kicks-ass.net... jag får upp detta meddelandet "This hub is running DCH++ v0.30-Release (Plugin API v0.30) on Win2003 Server" och sen blir jag disconnected =/ har laddat hem senaste versionen av dc ++ nu igår.. (innan körde jag dc.1.0 :) hehe, det gillades inte) förut fick jag iaf upp det meddelandet och en uppmaning om att ladda ner senaste versionen som jag gjorde, men nu blir jag direkt disconnected ju...
:( |
|
|
|
|