|
Hjälptråden (pg. 82)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag sitter fortfarande och försöker leta reda på Zlatans och Ronaldinhos mål från förra veckan som alla snackar om... |
Fast brukar posta målen, Men det står att Bandwidth är överskridet, Jag hittade själv inget om Zlatans mål..
För highlights, Testa: http://laliga.koragoal.com/week12/H...d_Barcelona.wmv |
|
|
| zoric |
Schysst fisken. Tack ;) |
|
|
| NbR |
| quote: | Originally posted by jofawe
Sant!
har testat det, men den funkar bara som ett externt modem då. |
Nu försöker jag inte dumförklara dig men har du testat söka efter ngn mjukvara på tillverkarens hemsida? Brukar ju gå att få telefonen att kunna göra ngt mer än bara vara modem över IR... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by NbR
Nu försöker jag inte dumförklara dig men har du testat söka efter ngn mjukvara på tillverkarens hemsida? Brukar ju gå att få telefonen att kunna göra ngt mer än bara vara modem över IR... |
det har jag faktist gjort.. utan något resultat .. |
|
|
| Cloudburst |
Mitt windoze blev lite smått putt på mig för jag hade en haxxad version (senaste windows update lade in en fin validator :p ).
Laddade ner en (laglig) version av Windows XP Professional 64bit Edition från Chalmers som jag tänkte installera i helgen.
Ska bli kul att se om det är nån skillnad mellan de olika versionerna. Någon som har någon erfarenhet av denna version av Windows? |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Mitt windoze blev lite smått putt på mig för jag hade en haxxad version (senaste windows update lade in en fin validator :p ).
Laddade ner en (laglig) version av Windows XP Professional 64bit Edition från Chalmers som jag tänkte installera i helgen.
Ska bli kul att se om det är nån skillnad mellan de olika versionerna. Någon som har någon erfarenhet av denna version av Windows? |
hahahahhahah, precis samma sak har hänt mina kompisar. och jag orkar inte uppdatera windows längre, får vara som det är i ett tag :D |
|
|
| ArcticBeach |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Mitt windoze blev lite smått putt på mig för jag hade en haxxad version (senaste windows update lade in en fin validator :p ).
Laddade ner en (laglig) version av Windows XP Professional 64bit Edition från Chalmers som jag tänkte installera i helgen.
Ska bli kul att se om det är nån skillnad mellan de olika versionerna. Någon som har någon erfarenhet av denna version av Windows? |
har oxå fått så nu efter senaste uppdateringen :wtf: |
|
|
| zoric |
| Härligt att jag inte uppdaterade, hehe :D |
|
|
| jofawe |
det går att lösa genom att avinstallera en viss uppdatering och ladda hem en crackad version av den uppdateringen ;)
kommer inte ihåg det just nu bara.. gå in på DC (typ ancient eller nån maximumspeed) och fråga så tar det 40sekunder så har man fått all hjälp :) |
|
|
| Cloudburst |
Ok, jag har funderat på digitalkamera i julklapp, eftersom jag har det mesta annat och har dessutom aldrig någonsin haft en kamera.
Det jag är ute efter är nått smått och smidigt som får plats i fickan. Jag har ingen aning om modeller, priser eller princip nånting inom kamerabranchen. Däremot vet jag att vi har många fotointresserade här på forumet.
Alltså...
-Liten o enkel (framför att den är stor och avancerad med många funktioner)
-Lätt att använda
-Ej superdyr (kanske inte stämmer överrens med de andra kraven för jag har ingen erfarenhet :D )
Ge mig lite förslag nu! Seså! ;) |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Ok, jag har funderat på digitalkamera i julklapp, eftersom jag har det mesta annat och har dessutom aldrig någonsin haft en kamera.
Det jag är ute efter är nått smått och smidigt som får plats i fickan. Jag har ingen aning om modeller, priser eller princip nånting inom kamerabranchen. Däremot vet jag att vi har många fotointresserade här på forumet.
Alltså...
-Liten o enkel (framför att den är stor och avancerad med många funktioner)
-Lätt att använda
-Ej superdyr (kanske inte stämmer överrens med de andra kraven för jag har ingen erfarenhet :D )
Ge mig lite förslag nu! Seså! ;) |
kör på Canon Ixus 50 eller 55 :)
jag skulle iaf välja canon eller nikon, har själv en konica minolta som är helt ok. |
|
|
|
|