|
Hjälptråden (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
hur fan lyssnar man på midi filer i fruity loops.
jag klickar imprort midi file och sen play men inget ljud. |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
hur fan lyssnar man på midi filer i fruity loops.
jag klickar imprort midi file och sen play men inget ljud. |
du får lägga in synthar som ska spela upp ljudet. |
|
|
| Glorie |
en bra sak: har köpt ny dator nu :D :D :D :D
har problem med att få in mina gamla favoriter som ja ju sparat ner.. i nya mozilla. jag tar ju import.. och sen får man välja "från IE" eller "från fil" de funkar inte att ta val 1. måste jag sitta och lägga till varje bokmärke manuellt nu eller? :(
sen har ja säkert 100 frågor till ang. win xp, som jag inte riktigt kan me, eftersom ja kört 98 i fyra år men men. :nervous:
just ja, hur får man bort klickljudet i utforskaren??? :/ |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
en bra sak: har köpt ny dator nu :D :D :D :D
har problem med att få in mina gamla favoriter som ja ju sparat ner.. i nya mozilla. jag tar ju import.. och sen får man välja "från IE" eller "från fil" de funkar inte att ta val 1. måste jag sitta och lägga till varje bokmärke manuellt nu eller? :(
sen har ja säkert 100 frågor till ang. win xp, som jag inte riktigt kan me, eftersom ja kört 98 i fyra år men men. :nervous:
just ja, hur får man bort klickljudet i utforskaren??? :/ |
grattis till ny dator :D
tror det bara är att leta upp mappen med dom filerna du sparat ner och spara över :)
klickljudet i utforskaren får du bort via kontrollpanelen -- ljud... typ =) |
|
|
| Try |
| hur ändrar man texten som står under ens namn? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Try
hur ändrar man texten som står under ens namn? |
Tror det är så att du måste ha minst 500 poster och vart medlem i ett halvt år :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Söker en gammal goding...
Paul Van Dyk - Live @ Rosenmontagsrave 02-11-2002
Nån som har ?
Jä jä ingen fileshare men det är bara en förfrågan :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Söker en gammal goding...
Paul Van Dyk - Live @ Rosenmontagsrave 02-11-2002
Nån som har ?
Jä jä ingen fileshare men det är bara en förfrågan :D |
jag har, på min dator i sverige :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Söker en gammal goding...
Paul Van Dyk - Live @ Rosenmontagsrave 02-11-2002
Nån som har ?
Jä jä ingen fileshare men det är bara en förfrågan :D |
jag har den nånstans |
|
|
| GyLLe |
vad ska man tänka på när man ska skaffa DVD-Brännare?:conf: :conf:
* Märke
* Funktioner
* Finesser
* Speed
* Osv....
Tacksam för svar! :)
[EDIT] Det är en intern brännare [/EDIT]
[EDIT2] Eller är extern bättre??? [/EDIT2] |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by GyLLe
vad ska man tänka på när man ska skaffa DVD-Brännare?:conf: :conf:
* Märke
* Funktioner
* Finesser
* Speed
* Osv....
Tacksam för svar! :)
[EDIT] Det är en intern brännare [/EDIT]
[EDIT2] Eller är extern bättre??? [/EDIT2] |
Jag ska precis till att beställa denna
Typ 1 x DVD±RW (dubbelsidig) - 5.25" x 1/2H
Läshastighet 48x (CD) / 16x (DVD)
Skrivhastighet 48x (CD) / 16x (DVD-R) / 16x (DVD+R) / 4x (DVD+R DL)
Återskrivningshastighet 24x (CD) / 4x (DVD-RW) / 4x (DVD+RW)
Stödda CD-format CD Text, CD Extra, CD-DA (audio), CD-I, CD-ROM XA, Photo CD, Video CD, CD-ROM
Stött inspelningsläge Multisession, disk-at-once, track-at-once, session-at-once
Stödda mediatyper CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R, DVD+R DL
Buffertstorlek 2 MB
Åtkomsttid 120 ms (CD), 140 ms (DVD)
Medieladdningstyp Kassett
Egenskaper Horisontellt/vertikalt monterbar, utmatningsöppning för hjälpskiva
Standarder som följs CD-Bridge, Video CD
Den bränner i 16x (dvd skiva på 5 minuter) .. helt ok. |
|
|
| reveal |
| Dubbla lager hade jag satsat på iaf... |
|
|
|
|