|
Hjälptråden (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
| Någon som vet hur man tar bort den där menyn i dos som kommer vid start? (där man kan välja vilket operativsystem man vill använda) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Någon som vet hur man tar bort den där menyn i dos som kommer vid start? (där man kan välja vilket operativsystem man vill använda) |
högerklicka på den här datorn oså väljer du uppstart där nånnstanns, oså kan du välja hur lång tid den ska vara på, då tar du 0 sek =) |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
högerklicka på den här datorn oså väljer du uppstart där nånnstanns, oså kan du välja hur lång tid den ska vara på, då tar du 0 sek =) |
nyttiga tips med andrew dator-doktor :p ska jag göra direkt.. |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
högerklicka på den här datorn oså väljer du uppstart där nånnstanns, oså kan du välja hur lång tid den ska vara på, då tar du 0 sek =) |
sjyyyyyyyyyyyyyyyyyyyst :cool: :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
sjyyyyyyyyyyyyyyyyyyyst :cool: :D |
np, snygg flagga btw :cool: :cool: |
|
|
| beaversweede |
nu är det så att jag har en gjort en hyfsat klantig sak..
jag steg upp i morse kokade min gröt,åt upp, gick till köket och skulle ta fram en plastlåda med lock och lägger locket på spisplattan utan en tanke på att den var varm gick där ifrån några sekunder, kom tillbaks och det var plastsörja på hela spisplattan.. :rolleyes:
hur som helst, så är det en jäkel o ta bort all det där,,någon som har något tips hur man kan gå till väga?? |
|
|
| jofawe |
det är nog kört för din del.
Jag har bytt ut två spisplattor hos en kund pga just samma sak.
Fast du kan ju testa nått halvstarkt rengöringsmedel (som dock inte skadar emaljen)
Jag behöver hjälp med en sak.. hur jag än försöker så lyckas jag aldrig öppna estrella-påsarna med "estrella-rycket" ... det är hopplöst!! |
|
|
| Dioxys |
har ett problem med mitt explorer...
går inte att ändra startsidan för något djävulsprogram ändrar om det varenda gång jag går in i explorer.. "the omega search" heter det typ
PLUS! att den fixar sååå fina små ramar i explorer också som åker upp varje gång jag går in på en ny sida.. :whip:
SJUKT JOBBIGT! ad-aware tar inte bort det, någon som vet hur jag ska gå till väga?
:confused: :sadgreen: :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dioxys
SJUKT JOBBIGT! ad-aware tar inte bort det, någon som vet hur jag ska gå till väga? |
Låter som klassisk spyware, kör du senaste verionen av AdAware med den senaste referensfilen? |
|
|
| Dioxys |
japp, helt säker
sökt igenom disken 4ggr nu och den försvinner ändå inte :whip: |
|
|
| Laszlo |
| FireFox roxxorz! Problemet är att det käkar upp allt för mycket av min datorkraft, varför tyvärr måste använda MISE lik förbaskat :| |
|
|
|
|