|
Hjälptråden (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
hahaha, tog mig typ 10 minuter att lista ut att det här var hjälptråden... undrade just varför nån skulle starta en tråd om hjortron...
allting här är lite oläsbart just nu faktiskt... :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mjz
hahaha, tog mig typ 10 minuter att lista ut att det här var hjälptråden... undrade just varför nån skulle starta en tråd om hjortron...
allting här är lite oläsbart just nu faktiskt... :) |
hehe, ser ut som om du behöver fixa din teckenkodning... |
|
|
| ScuL |
| Nu har de byttat tillbaka.... ARGH! |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehe, ser ut som om du behöver fixa din teckenkodning... |
såg helt normalt ut efter jag hade postat det, sen ändrade dom nåt igen... :) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Säker? jag trodde oxå så, men jag var inte säker... hamna i en diskution om det nämligen :p |
så är det... finland ingår däremot i scandinavia (engelsk definition av skandinavien)...
skumt sa råttan |
|
|
| ScuL |
Nej det gör det inte. Aendy hade rätt.
Finland tillhör Norden men inte Skandinavien.
Problemet är bara att typ *ALLA* på världen tror att Skandinavien består av Norge, Danmark, Sverige och Finland. Men det är alltså inte sant..
Finska kulturen härstämmer faktiskt från Ungarn, samt språket.
Det enda land som har en kultur som liknar den Finska kulturen är Estland :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nån som vet nåt program eller hur man gör för att föra över ljudfiler till telefonen... Har "Delerium-Silence (Dj Tïesto Remix)" som ljudfil för polyfonisk ringsignal...
Jag har en Sony Ericsson T630... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nån som vet nåt program eller hur man gör för att föra över ljudfiler till telefonen... Har "Delerium-Silence (Dj Tïesto Remix)" som ljudfil för polyfonisk ringsignal...
Jag har en Sony Ericsson T630... |
har du bluetooth sändare/mottagare är det bara att skicka in den :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
har du bluetooth sändare/mottagare är det bara att skicka in den :) |
Det har jag icke ! |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by ScuL
Nej det gör det inte. Aendy hade rätt.
Finland tillhör Norden men inte Skandinavien.
Problemet är bara att typ *ALLA* på världen tror att Skandinavien består av Norge, Danmark, Sverige och Finland. Men det är alltså inte sant..
Finska kulturen härstämmer faktiskt från Ungarn, samt språket.
Det enda land som har en kultur som liknar den Finska kulturen är Estland :) |
enligt vår definition ingår bara sverige, norge och danmark. andra länder har en annan definition av scandinavia som dom lär ut i skolorna där även finland och ibland island ingår.
när det gäller steves problem är det väl bara att skaffa en sladd, antingen det eller bluetooth som jofawe sa... brukar det inte va prylar och programvara med telefonerna nuförtiden? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mjz
enligt vår definition ingår bara sverige, norge och danmark. andra länder har en annan definition av scandinavia som dom lär ut i skolorna där även finland och ibland island ingår.
när det gäller steves problem är det väl bara att skaffa en sladd, antingen det eller bluetooth som jofawe sa... brukar det inte va prylar och programvara med telefonerna nuförtiden? |
Överföringen är inga problem eftersom jag har ir på datorn.... det är en programvara jag söker... På den skiva som följer med luren finns inte sådana funktioner så man kan föra över ljudfiler som man kan använda som ringsignal... |
|
|
| Vizay |
jag behöver fan hjälp med jobb, söker å söker å söker men får inte ens några svar (förutom 2 gånger när dom sagt att dom tagit nån annan)
va tusan ska jag göra, nån som har några tips ang. jobbsökande? |
|
|
|
|