|
Hjälptråden (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Video 5 marcus- sunfire (jk walker remix)
|
hmm.. kanske inte lät så bekant iaf... inte lyckats ladda ner den heller, du kan väl lägga upp den på din trevliga ftp om du hittar den? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mjz
hmm.. kanske inte lät så bekant iaf... inte lyckats ladda ner den heller, du kan väl lägga upp den på din trevliga ftp om du hittar den? :) |
Jag skriker till när jag får fatt i den ! :) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag skriker till när jag får fatt i den ! :) |
skrik nu i såna fall, reveal har redan laddat upp den... fick hem den för 10 minuter sen eller nåt... grymt skön låt! ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag skriker till när jag får fatt i den ! :) |
ööö... jag har lagt den på din ftp, har jag ju sagt till dig :tongue2 |
|
|
| ShyTrance |
Finns det någon här som har Telenordia ADSL?
Jag skulle behöva adresserna till "pop3" o "smtp". letade på telenordias hemsida, men dem har gått ihop me glocalnet.. så d e usel information på den sidan :S
tack i förhand :) |
|
|
| Aendy |
Jag letar reklamfilmer...
Dels vill jag ha tag på Kolmårdens reklamfilm om killen som beter sig som en apa i tunnelbanan (aldrig sett den själv men det är min klasskamrat som är apa)
Dels vill jag ha tag i Verumhälsofilsreklamfilmer om människorna bland molnen har hittat tre st (Danny, Nina, Ville) men jag vill ha tag i en som möjligen kan heta Rudi. (Är min trampolin/frilufts/skidlärare som är med i den) |
|
|
| Glorie |
| vf e överföringen mellan tangentbord och dator så dålig på brorsans dator? =( skriver jag tre meninbgar, får ja vänta tre minuter innan det syns på skärmen. Skojar inte :( va ska man göra??? |
|
|
| Glorie |
alltså, jag behöver hjälp med att få id på denna låt... Problemet är att ja måste få ner den i kvalite (den ligger just nu på 192, bör få ner den till 56 för att kunna följa idforumets guidelinjer... om DU orkar tanka hem den, komprimera den, så blir jag JÄTTEGLAAAD... och som tack får du bortsett från äran ;) även en stoooor kram plus ett gratis nummer av en tidning :)
snällt va?
tack allra mjukast på förhand...
sitter på brorsans dator.. och den e slöare än en bonde som sover på en soffa....helt omöjlig dator... får inte ner nåt program som vill funka :( ja ger upp...
Hjälp Jenny, högerklick och spara som
tack för hjälpen! gå hit och beställ ditt gratis nummer :) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
alltså, jag behöver hjälp med att få id på denna låt... Problemet är att ja måste få ner den i kvalite (den ligger just nu på 192, bör få ner den till 56 för att kunna följa idforumets guidelinjer... |
här är en 56kbs version...jag kan låta den ligga om du vill..konverteringen gick på en sek! :D
tack för tidningen (om den nu kommer) :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| ahhhhhhhh nyx. tack så hemskt mycket! du anar inte till vilken hjälp du e :) Massaaa kraaaaaaaam :) mmm, hoppas tidningen kommer.. :) de brukar de göra ;) å sen när du får den så kan du tänka..." aaaa den här fick jag som tack :p hoho" ;)p.s jag har laddat ner den nu, så du kan ta bort den om du vill :) |
|
|
| Glorie |
Om man ska flytta till en lgh där det ej finns bredband...vilken e då den bästa lösningen för att fixa internet och man inte vill ha modem och telefonen måste funka.,.
jag antar att man måste klirra adsl då va? måste man ta telia? :( eller kan man anv. nåt annat bolag, typ tele2? mycke tacksam för hjälp..
en till sak.. om det senare om nåra år blir bredband där.. (just nu har de ett comhem-modem) kan de anv. sitt gamla comhemmdem då.. även om de inte blir comhem som drar bredband i huset
tack å hela familjens vägnar :) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
Om man ska flytta till en lgh där det ej finns bredband...vilken e då den bästa lösningen för att fixa internet och man inte vill ha modem och telefonen måste funka.,.
jag antar att man måste klirra adsl då va? måste man ta telia? :( eller kan man anv. nåt annat bolag, typ tele2? mycke tacksam för hjälp..
en till sak.. om det senare om nåra år blir bredband där.. (just nu har de ett comhem-modem) kan de anv. sitt gamla comhemmdem då.. även om de inte blir comhem som drar bredband i huset
tack å hela familjens vägnar :) |
Min syrra skaffade ganska nyligen telia adsl i sin lägenhet (trots att hon bara surfar ca 2-3 timmar i veckan). Hon kör med telia eftersom hennes hyresvärd har nåt avtal med dem som gör att det blir billigare. Så kolla upp om det finns något avtal med nån bredbandsleverantör i lägenheten du ska flytta in i, innan du köper nåt! Om det inte finns nåt avtal så kan du välja nåt från denna listan ;) I vissa städer kan du även skaffa adsl med högre hastighet än 0,5mbit!
Angående comhem-modemet vet jag däremot inte vad som gäller. |
|
|
|
|