|
Hjälptråden (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
en till sak.. om det senare om nåra år blir bredband där.. (just nu har de ett comhem-modem) kan de anv. sitt gamla comhemmdem då.. även om de inte blir comhem som drar bredband i huset
|
bredband = nätverksuttag i väggen, då behöver man inget modem alls |
|
|
| King of Clubs |
Hej bullen jag har ett problem...
I Windows XP kan jag helt plötsligt inte längre sortera mina filer ("ordna ikoner efter->") efter "ändrad" i mappalternativ när man högerklickar. Bara efter namn, storlek, typ, artist, år etc... Det är samma för alla mappar på min dator
Vore otroligt tacksam om nån kunde hjälpa mej, det e råjobbigt när man har en mapp med massa filer och man vill se när dom tankades t.ex. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
bredband = nätverksuttag i väggen, då behöver man inget modem alls |
hehe, ahhhh ja just det.. bredband (sånt som ja har.. då fåre ju ett uttag i väggen) men de e inte sånt de kommer få.. EV. comhembredband.. å då hare ju redan modem ja.. vi kollade upp de där ida.. men då kanske re blir adsl ändårå.. för nå annat finns ju inte..
suck |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag letar reklamfilmer...
Dels vill jag ha tag på Kolmårdens reklamfilm om killen som beter sig som en apa i tunnelbanan (aldrig sett den själv men det är min klasskamrat som är apa)
Dels vill jag ha tag i Verumhälsofilsreklamfilmer om människorna bland molnen har hittat tre st (Danny, Nina, Ville) men jag vill ha tag i en som möjligen kan heta Rudi. (Är min trampolin/frilufts/skidlärare som är med i den) |
One down... one to go
Kolmården |
|
|
| Dioxys |
aah, det är ju den! :) trodde det först vara han "olyckan" som hade fått spratt när jag såg det på tv :)
lessen att man inte kunde hjälpa med reklamerna :/ |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Dioxys
trodde det först vara han "olyckan" som hade fått spratt när jag såg det på tv :) |
Olyckan? |
|
|
| Dioxys |
kommer inte på vad gubben heter på riktigt! :)
han "jag är ooolyckan, oledoolyckan" :) ett barnprogram som gick innan ajg var påtänkt ens, tror jag :conf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Olyckan? |
Han menade att han trodde det var han "Obe dobe obe dobe olyckan"
Han med ett cyckel hjul runt huvet :toothless |
|
|
| Aendy |
Olyckan i TV-piraterna??? Ted Åström???
Faen, jag måste säga til polaren att han misstogs för honom, hans självförtroende kommer få sig en knäck :) |
|
|
| Dioxys |
| hahaha, SÅ heter han ja! :D tänkte jag först när jag såg det här klippet också :D (ska väll inte säga mer innan jag blir mördad i sömnen :nervous: ) :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Olyckan i TV-piraterna??? Ted Åström???
Faen, jag måste säga til polaren att han misstogs för honom, hans självförtroende kommer få sig en knäck :) | Nej han var ju med i det programmet med trazan och banarne... :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nej han var ju med i det programmet med trazan och banarne... :) |
Jag har aldrig sett Trazan... men jag älskade TV-piraterna är är nästan säker på att olyckan förekom där... iaf i deras sommarlovsserie |
|
|
|
|