|
Hjälptråden (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
hur kan man kolla vad sitt moderkort haf max på alla komponenter??? |
Öhh, fattar typ inte den frågan :)
"har max på alla komponenter"? |
|
|
| TrancE_GyLLe |
ok.. jag kanske inte formulerade mig så bra.. :)
jag vill köpa ny processor till min burk... å jag undrar hur man tar reda på hur stor processor mitt moderkort klarar av... nån som kan hjälpa mej??? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Nån som känner till ett bra fristående mail program... ? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
ok.. jag kanske inte formulerade mig så bra.. :)
jag vill köpa ny processor till min burk... å jag undrar hur man tar reda på hur stor processor mitt moderkort klarar av... nån som kan hjälpa mej??? |
Det enda som spelar roll är vilken socket ditt moderkort har, processorstorleken har jag aldrig hört nåt om...
Så bara du köper rätt typ av prolle så ska det gå bra :) |
|
|
| Glorie |
| fristående mailprogram: Eudora :D |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nån som känner till ett bra fristående mail program... ? |
Mozilla Thunderbird finns ju, den är rätt bra, även om jag föredrar mailklienten i Mozilla Firebird paketet. Det är i princip samma, men lite mindre buggar i Firebirden tror jag... :) var så innan iaf..
http://www.mozilla.org/ |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Det enda som spelar roll är vilken socket ditt moderkort har, processorstorleken har jag aldrig hört nåt om...
Så bara du köper rätt typ av prolle så ska det gå bra :) |
Jag tror han menar hur mycket kräm prollen ger och hur mycket mobbet pallar med? |
|
|
| Glorie |
| i LOTR III finns en scen där... ere Merry eller Pippin sjunger en låt solo för en kung som slafsar i sig mat under tiden (har för mig att texten går nåt typ ... "everything fades" eller nåt) :conf: I alla fall så finns inte den låten med på skivan till just tredje filmen, MEN ja tänkte nån här kanske råka ha den ändå? Skulle bli hemskt glad om den personen kan skicka ett pm, så vi får göra upp :D Tack på förhand :) |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by Glorie
i LOTR III finns en scen där... ere Merry eller Pippin sjunger en låt solo för en kung som slafsar i sig mat under tiden (har för mig att texten går nåt typ ... "everything fades" eller nåt) :conf: I alla fall så finns inte den låten med på skivan till just tredje filmen, MEN ja tänkte nån här kanske råka ha den ändå? Skulle bli hemskt glad om den personen kan skicka ett pm, så vi får göra upp :D Tack på förhand :) |
Ajuste, den där ja, när dom rider osv. Ball scen!
skulle också vilja ha den :) |
|
|
| Glorie |
| vad har hänt med supersidan dance-paradise.org? har de bytt adress eller? nån som vet? en så bra sida kan ju bara inte gå i graven.. jag gråter blod här :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag gråter blod här :( |
Något off-topic, men jag ogillar verkligen det uttrycket, känns så sjukt sjukt hemskt på nåt sätt :nervous:
Men för att svara på din fråga: Ingen aning :p |
|
|
| dj_hysterix |
| lite offtopic fortfarande: aaa, det låter skithemskt. :nervous: Gråta blod bläääh:nervous: gillar inte heller det uttrycket precis:( |
|
|
|
|