|
Hjälptråden (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vad har du läst för inägg? |
:stongue: Det undrar jag också :p Roligt med ett svar på en icke-existerande fråga :D |
|
|
| Cloudburst |
spelar en hel del innebandy och annat. Vad ska man göra för att förebygga (vatten)blåsor under fötterna? (får ofta det på "trampdynan" :p bakom stortån.)
:cool: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
spelar en hel del innebandy och annat. Vad ska man göra för att förebygga (vatten)blåsor under fötterna? (får ofta det på "trampdynan" :p bakom stortån.)
:cool: |
Tejpa i förebyggande syfte. Annars är det viktigt att inte ha för stora skor så att fötterna "glider omkring" inne i skorna. Dubbla strumpor fungerar, för då blir slitytan mellan strumporna och inte mellan strumpan och foten, dock blir det en aning varmare :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
FRÅGA 1:
vad ska man tänka att spara undan innan man formaterar sin lilla C:, tex outlook adresser favoriter mm...
FRÅGA 2:
Hur lång tid tar det för Mr Swamper att byta namn på folk tex: MEJ.. |
|
|
| Cloudburst |
| Ok, skorna är lagom stora så den fronten är lugn. Jag har testat tejpa några gånger, men den åkte av hela tiden (fel teknik antar jag :p). Ska testa dubbla strumpor! Cheers! ;) |
|
|
| MiB |
| hmm hur får man så man är inloggad varje gång man går till TA.. och ja jag har på yes på cookies... |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by MiB
hmm hur får man så man är inloggad varje gång man går till TA.. och ja jag har på yes på cookies... |
Har du kollat i "profile" -> "edit options" -> "Automatically login when you return to the site? (uses cookies)" ?
Om ja, är du säker att din browser inte tar bort alla cookies varje gång den stängs? Vissa browsers har den optionen. |
|
|
| MiB |
| nu har jag lyckats få så jag är inloggad hela tiden från min dator men måste refresha sidan varje gång så man ser va som e nytt =\ |
|
|
| beaversweede |
| quote: | Originally posted by reveal
Tejpa i förebyggande syfte. Annars är det viktigt att inte ha för stora skor så att fötterna "glider omkring" inne i skorna. Dubbla strumpor fungerar, för då blir slitytan mellan strumporna och inte mellan strumpan och foten, dock blir det en aning varmare :) |
hmm..själv så löptränar jag en hel del och får mest blod blåsor mer än vanliga vatten blåsor,,men dom där grejerna funkar väl säkert mot blod blåsor också |
|
|
| beaversweede |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
FRÅGA 1:
vad ska man tänka att spara undan innan man formaterar sin lilla C:, tex outlook adresser favoriter mm...
FRÅGA 2:
Hur lång tid tar det för Mr Swamper att byta namn på folk tex: MEJ.. |
jag kan svara på fråga 2: det tog bara några dagar innan jag fick namnet ändrat (bytte bara nån bokstav) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
FRÅGA 1:
vad ska man tänka att spara undan innan man formaterar sin lilla C:, tex outlook adresser favoriter mm...
|
- Outlook
- Favoriter
- ICQ kontaktlistan
- MP3-arkivet *host*
Jag brukar även ta backup på många program-mappar, typ FlashFXP, sedan kopierar jag bara över de igen, installerar om på nytt så att registret uppdateras, och sen så finns alla inställningar och FTP-konton man har lagt in kvar.
|
|
|
|
|