|
Hjälptråden (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
hade ett liknande problem tror jag, helt plötsligt en dag började den ena usb hubben strejka lite... saker funkade lite till och från...
körde en systemåterställning så funkade det igen lyckligtvis... |
|
|
| AcidBrain™ |
| quote: | Originally posted by mindshooter
....han rekomenderade också att updatera windows vilket är ett problem eftersom jag har en bränd version. Den klagar på att min key inte är "valid"....jag ska fixa en cd key som fungerar och hoppas att den inte märker att två personer har samma key. Är det någon som vet hur man byter CD key? |
Vet inte om du kan läsa det här nu när du inte har någon uppkoppling...gör ett försök iaf...
Om jag inte minns helt fel så måste du ha service packet 1 (SP1) installerat på burken för att kunna uppdatera xp:t. Men eftersom du har en....eehumm....*tittar mej över axeln* olaglig version så säger ju windows stopp när du startar om, "unvalid cd-key bla bla bla"
Men det finns ju annars "windows_xp_sp1_Service_pack_crack" att tillgå.
Kan ju iofs maila det till dej om du vill (ca 70kb stor)?
Ooops, tänker visst så långt näsan räcker...:tongue2
Går väl o lösa på annat vis...låna en burk lr så
Acid |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan kan inte skicka mail via min outlook express... är 100% säker på att adresser för utgående och adresser för inkommande är korrekta ??
Snälla bullen hjälp mig :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan kan inte skicka mail via min outlook express... är 100% säker på att adresser för utgående och adresser för inkommande är korrekta ??
Snälla bullen hjälp mig :) |
ingen brandvägg som ligger o spökar? testa ett annat mailprogram annars... låter som ett outlook cp fel :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
ingen brandvägg som ligger o spökar? testa ett annat mailprogram annars... låter som ett outlook cp fel :p |
Har bara raka rör... så nu kan ni hacka hur mycke ni vill :p
Men jag har ju precis ominstallerat XP och gjort alla uppdateringar... borde ju funka, kan det inte vara nån liten detalj jag missat ? |
|
|
| TrancE_GyLLe |
Hej Hej!!
en kort fråga...
Går det att göra en bild större utan att kvaliteten ska bli kass?? |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
Hej Hej!!
en kort fråga...
Går det att göra en bild större utan att kvaliteten ska bli kass?? |
Inte så länge bilden inte är vektorbaserad. Det går att göra vanliga bitmapbilder något större utan att få nämnvärd kvalitétsförlust, men det kräver skicklighet. Men i princip är det omöjligt. |
|
|
| jofawe |
hmm.. hjälp! :)
Jag behöver hjälp med att få igång mitt Microsoft Optical Wireless Bluetooth tangentbord + mus.
Jag får fan inte igång de... å jag blir såååå trött på det!
Musen funkar, men bara då jag rört den som fan i 30 sekunder.. sen slutar den att funka när jag slutar röra den och måste upprepa proceduren hela tiden.
Kan tillägga att jag har Win XP Pro sp1 med senaste uppdateringarna.
(pallar dock inte att formatera...)
hjälp någon?
sen kan jag passa på att få lite hjälp om varför min brännare (Samsung 52x52x48) inte funkar.
Den hittas i bios o allt, men inte i varesej Nero, EasyCDC. Däremot funkar det att bränna ljudcds i mediaspelaren...
Hjälp någon?! |
|
|
| Glorie |
jofawe... hmm...vet inte. de e för svårt :/ ja kan aldrig hjälpa folk
nu till min fråga :conf: ska man inte kunna göra en länk till en sida på en hemsida av ett vanligt ord? jag vill alltså INTE lägga in en BILD med ordet och sedan en hotspot... för när ja länkar ordet direkt till sidan den ska lägga till.. så blire ju en FUL länk av det.. :eek: standardblå och understruken. jag vill ju att texten ska ha samma färg som innan.. och EJ understruken. nån som vet? vore tacksam för hjälp. (vill alltså inte göra en gifbild) :D |
|
|
| DJ_Laszlo |
du får inkludera följande innanför BODY-taggen:
link="FÄRGKOD" alink="#FÄRGKOD" vlink="#FÄRGKOD" |
|
|
| Glorie |
| laszlo.. hmmm... jo, fast länken blir fortfarande understruken när jag gör så. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
laszlo.. hmmm... jo, fast länken blir fortfarande understruken när jag gör så. |
Nåt sånt här kanske :)
Glorie's supersajt :P
Glorie's superlänk
Vill du ändra på färgen när man för muspekaren över länken så ändrar du bara i A:hover (color: #ff0000;) |
|
|
|
|