|
Hjälptråden (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Jag kan inte uppdatera mitt XP med några servicepack... av olika anledningar. Finns det någon som vet var man kan hämta servicepack som inte Microsoft har fullständig järnkoll på? |
|
|
| Jre |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag kan inte uppdatera mitt XP med några servicepack... av olika anledningar. Finns det någon som vet var man kan hämta servicepack som inte Microsoft har fullständig järnkoll på? |
Har du prövat byta key i Xp till en som inte MS har spärrat ?
/ Jre |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag kan inte uppdatera mitt XP med några servicepack... av olika anledningar. Finns det någon som vet var man kan hämta servicepack som inte Microsoft har fullständig järnkoll på? |
kan du inte ladda ner det här? eller menar du att det inte gick att installera?
jag har alltid uppdateringarna avstängda, men alla viktiga säkerhetsuppdateringar går ju att hämta från microsofts sida.
http://www.microsoft.com/downloads/...45-9e368d3cdb5a |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Jre
Har du prövat byta key i Xp till en som inte MS har spärrat ?
/ Jre |
Hur går man tillväga då? Var kan man hitta keys och var "licensierar" man om XP? |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hur går man tillväga då? Var kan man hitta keys och var "licensierar" man om XP? |
testa astalavista.box.sk =) |
|
|
| Jre |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hur går man tillväga då? Var kan man hitta keys och var "licensierar" man om XP? |
Jag skickade ett PM till dig..
/ Jre |
|
|
| St_Andrew |
Haha, fan va klockrent, att dom bara orkar fortsätta göra mer sånna där grejer! |
|
|
| cviper |
Om detta stämmer, lär det vara nån som kommer bli sparkad från sitt jobb. Det är ju nästan på samma nivå som att lägga in en checkbox som frågar om du vill köra key-checken eller inte. |
|
|
| Laszlo |
| Hur får jag bort den där förbannade inloggningsrutan som frågar om lösenord varje gång jag startar windows? Jag har inget lösenord, utan trycker bara enter. Vet att det fungerat tidigare att göra såhär, men nu får jag fan inte bort skiten. Någon som har några idéer? Jag kör XP. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Hur får jag bort den där förbannade inloggningsrutan som frågar om lösenord varje gång jag startar windows? Jag har inget lösenord, utan trycker bara enter. Vet att det fungerat tidigare att göra såhär, men nu får jag fan inte bort skiten. Någon som har några idéer? Jag kör XP. |
Jag tror det är där man lägger till profiler för datorn tex. om man är fler användare. Där får man se till att ta bort lösen och man bara har en användare... tror jag... dåligt försök av mig bara. |
|
|
| Laszlo |
| Nope...fuknade inte, men jag löste det med TweakUI :) |
|
|
|
|