|
Hjälptråden (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| GyLLe |
oki.. men min var ca 80%full med data...
mestandels MP3.. datanissarna vad säger dom när man kommer in med en burk med mp3 å filmer??? |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by GyLLe
mestandels MP3.. datanissarna vad säger dom när man kommer in med en burk med mp3 å filmer??? |
antagligen ingenting då det inte är olagligt.. det kan däremot vara lite pinsamt för din del om de hittar din porr-stash i hd:n ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by GyLLe
Känn lugnet mannen, de har nog varit med om värre saker än några mp3:or. |
|
|
| Funfrock |
| var med om något liknande för ett tag sen. Lyckas återskapa ca 70% av datan med hjälp av programmen EasyRecovery DataRecovery och GetDataBack for NTFS. Så du kan ju göra ett försök med dem. Krävs dock att du har ledigt utrymme på en annan hårddisk att spara den återskapade datan på. |
|
|
| Aendy |
| Mitt Adaware funkar inte längre, någon som har tips på ett annat litet program som tar bort spyware? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Mitt Adaware funkar inte längre, någon som har tips på ett annat litet program som tar bort spyware? |
nä men adaware är fan ta mig bäst :) varför funkar det inte för? testa uppdatera det eller ominstalera. |
|
|
| St_Andrew |
| nån som vet vilka länder som ingår i Skandianvien respektive norden? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
nån som vet vilka länder som ingår i Skandianvien respektive norden? |
Skandinavien: Sverige, norge, danmark och finland.
Norden: de ovan inkl Island
tror jag |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Skandinavien: Sverige, norge, danmark och finland.
Norden: de ovan inkl Island
tror jag |
Finland ingår inte i Skandinavien, bara Swe, Dan och Nor... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Säker? jag trodde oxå så, men jag var inte säker... hamna i en diskution om det nämligen :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
bullsh** [*host*] |
|
|
| Aendy |
Norden är ett område i norra Europa som innefattar de fem länderna Norge, Sverige, Finland, Danmark och Island samt de tre självstyrande områdena Grönland, Färöarna och Åland. De anses förenade av en gemensam historia och kultur, samt i stor utsträckning även språk trots att det största språket i Finland, finska, inte är besläktat med de nordgermanska språken. Nordens flagga (inofficiell) är gul med rött kors.
Den centrala delen av Norden (Danmark, Norge och Sverige) kallas Skandinavien |
|
|
|
|