|
Hjälptråden (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
nån som vet nått sätt att identifiera ett grafikkort utan att behöva skruva isär datorn?
är fööör lat just nu... hehe.. o jo jag har testat si soft sandra... |
|
|
| Scintilla |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag är iofs ganska övertygad om att det är fel på Annas skärm :) |
Jag med... :) Men skärmproblemet kommer lösas i slutet av sommaren eftersom jag har fått erbjudande om att köpa en bättre begagnad... himla bra =) Så tills dess får jag väl fortsätta kisa & gissa :stongue: |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
nån som vet nått sätt att identifiera ett grafikkort utan att behöva skruva isär datorn?
är fööör lat just nu... hehe.. o jo jag har testat si soft sandra... |
detta programet är bra
Ladda Hem
AIDA32 heter det |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by GyLLe
detta programet är bra
Ladda Hem
AIDA32 heter det |
wiiiiii tack :D:D:D
funkade :D:D |
|
|
| P4z! |
| Min far köpte en Nokia 3100 för några dagar sen, kan man fixa polyfoniska ringsignaler till den utan att använda wap? |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
funkade :D:D |
ja, vad trodde du??? att jag skulle ge förslag på ett program som ínte funka eller???:D :D |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by P4z!
Min far köpte en Nokia 3100 för några dagar sen, kan man fixa polyfoniska ringsignaler till den utan att använda wap? |
Kopierat från http://www.mobilehits.com s hemsida..
NOKIA
Det är möjligt att skicka en ringsignal via ett sms direkt till din mobil om du har en Nokia (gäller för alla Nokia användare utom 5110 och 3110).
Skicka en ringsignal från websidan: Först väljer man vilken zon man vill ladda ner ifrån, t.ex. Hitlistor, Hip-Hop eller Arkivet. Vi skall här förklara hur man gör från Hitlistor, sen kan du surfa runt på de andra sidorna och prova själv!
1. Välj en lista, t.ex. Hitlistan.
2. Lyssna och välj sedan en låt som du vill ha. En telefon kommer upp på skärmen.
3. Välj nu Nokia till vänster. Nu står det en sifferkod i displayen på skärmen.
4. Ta fram din riktiga mobil och SMS:a sifferkoden i displayen till det telefonnummer som står angivet till höger på sidan.
Klart! Inom någon minut kommer ringsignalen/loggan komma som SMS till din mobil!
Ta emot en ringsignal:
Om du själv eller någon annan sänder en ringsignal till dig hörs en meddelandeton och ett meddelande visas. Lyssna och spara ringsigalen. Välj nu din nedladdade ringsignal som aktiv i ringsignalsmenyn i din telefon.
|
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by GyLLe
ja, vad trodde du??? att jag skulle ge förslag på ett program som ínte funka eller???:D :D |
hehehe, eftersom det inte funkade med sandra så var jag faktiskt lite skepptisk :p
men i fortsättningen ska jag aaaaaalltid lita på dig Gylle :toocool: :toocool: |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by GyLLe
Kopierat från http://www.mobilehits.com s hemsida..
NOKIA
Det är möjligt att skicka en ringsignal via ett sms direkt till din mobil om du har en Nokia (gäller för alla Nokia användare utom 5110 och 3110).
Skicka en ringsignal från websidan: Först väljer man vilken zon man vill ladda ner ifrån, t.ex. Hitlistor, Hip-Hop eller Arkivet. Vi skall här förklara hur man gör från Hitlistor, sen kan du surfa runt på de andra sidorna och prova själv!
1. Välj en lista, t.ex. Hitlistan.
2. Lyssna och välj sedan en låt som du vill ha. En telefon kommer upp på skärmen.
3. Välj nu Nokia till vänster. Nu står det en sifferkod i displayen på skärmen.
4. Ta fram din riktiga mobil och SMS:a sifferkoden i displayen till det telefonnummer som står angivet till höger på sidan.
Klart! Inom någon minut kommer ringsignalen/loggan komma som SMS till din mobil!
Ta emot en ringsignal:
Om du själv eller någon annan sänder en ringsignal till dig hörs en meddelandeton och ett meddelande visas. Lyssna och spara ringsigalen. Välj nu din nedladdade ringsignal som aktiv i ringsignalsmenyn i din telefon.
|
när man ska välja telefon, modell och typ av ringsignal så står det att polyfoniska ringsignaler skickas via wap..
finns det inga andra sätt? :( |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by P4z!
när man ska välja telefon, modell och typ av ringsignal så står det att polyfoniska ringsignaler skickas via wap..
finns det inga andra sätt? :( |
varför inte använda wap? |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
varför inte använda wap? |
kostar inte det en viss summa varje månad för att använda det? Det är förövrigt hans företag som betalar hans räkning så jag tror inte han kan fixa wap.. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by P4z!
kostar inte det en viss summa varje månad för att använda det? Det är förövrigt hans företag som betalar hans räkning så jag tror inte han kan fixa wap.. |
nope, inte ens gprs gör det länge (iaf inte med vodafone :))
gå in på operatörens hemsida så finns det nått ställe där du kan få wapinställningarna skickade till mobilen :) |
|
|
|
|