|
Hjälptråden (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=156957 |
|
|
| Glorie |
SWE_TRANCE... hmmmm tack för att du orka leta upp de där å saxa in... men ja fick de inte och funka. e rätt dålig alltså :(
jag har f.Ö fått till det nu.. de var enklare än va ja trodde.. ett litet attribut under style som hette "text-decoration: none"
såhär:
Kontakt
just nu ligger St_Andrew riktigt högt i kurs hos mig :) får live-hjälp med ett jäla javascript! |
|
|
| Smeagol |
Hur hittar man trancestallen nar man kommer till en ny stad? Om Staden inte ligger i Sverige och folket i staden inte ar sa goa pa engelska och darfor ar sallsynta pa TA?
Det ar Torino, Italien jag pratar om. Har hittat ett par Italienska tranceforum men folk sager bara att jag har kommit till fel land for trance. :(
Men for h-e stan har en j-a miljon invanare!! Det maste finnas nat!? Angest!
Vet inte hur nan har skulle kunna hjalpa, men nu har jag iaf fatt klaga lite. Nan kanske har nan trevlig lank till mig? Folk jag traffat har vet ingenting.
Ha det bra i snon annars. :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Hur hittar man trancestallen nar man kommer till en ny stad? Om Staden inte ligger i Sverige och folket i staden inte ar sa goa pa engelska och darfor ar sallsynta pa TA?
Det ar Torino, Italien jag pratar om. Har hittat ett par Italienska tranceforum men folk sager bara att jag har kommit till fel land for trance. :(
Men for h-e stan har en j-a miljon invanare!! Det maste finnas nat!? Angest!
Vet inte hur nan har skulle kunna hjalpa, men nu har jag iaf fatt klaga lite. Nan kanske har nan trevlig lank till mig? Folk jag traffat har vet ingenting.
Ha det bra i snon annars. :) |
Vafan - Italien, the home of Picotto...God damnit, något måste du väl hitta...annars får du väl gå på några italodance klubbar, Gigi D'Agostino, Gabry Ponte och grabbarna...;) Italodance är ju mäkta stort i italien som jag förstått det... |
|
|
| jeremy1984 |
BLir gaaaaaaalen!
Startsidan i iexplorer ändras automatiskt lite då och då till: res://mshp.dll/index.html#22776
Hur kan jag få bort detta?
Ad-aware hittade iaf inget spyware eller så... |
|
|
| Cloudburst |
| testa även spybot... kan hjälpa! |
|
|
| jeremy1984 |
| aaah ok! Tack , ska testa! :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
eeehhh nu är det så att jag vill byta nick här på TA.. eller kanske inte byta utan bara radera lite av nicket... jag vill ha bort Tance av trance_gylle...
*1 så är det bara å PMa Swamper eller fixar mind det??
*2 startar man om från noll då (i poster å så?)
*3 är det vanligt att man får byta??? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
eeehhh nu är det så att jag vill byta nick här på TA.. eller kanske inte byta utan bara radera lite av nicket... jag vill ha bort Tance av trance_gylle...
*1 så är det bara å PMa Swamper eller fixar mind det??
*2 startar man om från noll då (i poster å så?)
*3 är det vanligt att man får byta??? |
1. swamper
2. spelar det nån roll egentligen?
3. iiiiiingen aning alls |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| quote: | | 2. spelar det nån roll egentligen? |
JA!!!:D
jag vill komma upp i 500 posts så jag kan skriva vad jag vill där de nu står Supreme tranceaddict...;) ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
JA!!!:D
jag vill komma upp i 500 posts så jag kan skriva vad jag vill där de nu står Supreme tranceaddict...;) ;) |
Du tappar inga inlägg vad jag vet iaf :) Flera här som har bytat nick utan att tappa sin "valfria text" så att säga |
|
|
| Glorie |
jag blir så förbajad :(
sitter och petar med en sida i dreamweaver mx
har lagt in (på en länk) ett behaviour som säger
"open browser window" på onclick. (fanns fan inte onMouseclick :/ att välja ur i den listan som kommer upp)
kod: font color="#006699" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" onclick="MM_openBrWindow('partykarta.htm','Karta','width=750,height=500')">Finn
HG på Nöjeskartan
ex: här
problem: när man klickar på just den länken "Finn HG på Nöjeskartan" blir det inte en hand, utan en markör :confused: alla länkar ska väl bli till händer.. det går fasen inte att ändra i nån kod typ "Change cursor to hand" =/
(ett annat övrigt problem.. när ja laddar HELA sidan.. alltså alla frames..det där e bara innehållet i en frame, så ståre taskigt nog "Fel på sidan" i statusraden.. (men ENbART på HG, ej Flamman) va kan de va för fel dÅ? =/
vore mkt tacksam om ja kan få lite hjälp av nån extra snäll person :) |
|
|
|
|