|
Hjälptråden (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
någon som är haj på det där med minneskort till digitalkameror?
jag har nämnligen fått upp så att det står CF-KORTFEL i displayen på kameran nu... och sätter jag i den i datorn så hittar den inget på kortet.
Jag vet att alla bilder från midsommar är kvar och att det på något sätt går att plocka fram dem igen.
NÅN som vet hur?
Eller är det smartast att lämna in kortet till en fotobutik? |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by jofawe
någon som är haj på det där med minneskort till digitalkameror?
jag har nämnligen fått upp så att det står CF-KORTFEL i displayen på kameran nu... och sätter jag i den i datorn så hittar den inget på kortet.
Jag vet att alla bilder från midsommar är kvar och att det på något sätt går att plocka fram dem igen.
NÅN som vet hur?
Eller är det smartast att lämna in kortet till en fotobutik? |
Prova det här programmet
http://www.z-a-recovery.com/digital_image_recovery.htm |
|
|
| P4z! |
Mozilla Firefox
hur gör man för att de fina ikonerna på bookmarks fältet ska vara kvar efter att man har stängt ner rutan och öppnar en ny? |
|
|
| jofawe |
tack för tipset p4z!
men det funkade inte... jag kan inte komma åt kameran via programmet... och jag har ingen minneskortläsare.. |
|
|
| Aendy |
| Hjälp mig. Av en händelse är jag i Berlin den 9 juli. Vad faen är Love from above och hur faen bokar man ev. biljett till det? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hjälp mig. Av en händelse är jag i Berlin den 9 juli. Vad faen är Love from above och hur faen bokar man ev. biljett till det? |
verkar som om dom bara säljer biljetter i tyskland och holland...
http://paulvandyk.de/share/TLFA04/en_home.html
men fixa iaf! gryyyyyymmmmmm fest! vill så gärna vara där =)
fråga i tyska forumet kan du ju göra oxå :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
men fixa iaf! gryyyyyymmmmmm fest! vill så gärna vara där =)
|
Exakt, den får du inte missa :D |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hjälp mig. Av en händelse är jag i Berlin den 9 juli. Vad faen är Love from above och hur faen bokar man ev. biljett till det? |
ska väl gå att komma in iaf om man är ute i god tid
boka kan man här om man är holländare eller tysk... *hint* scul *hint* :)
här är ticketboxlänken med, men dom tycker ju inte om oss svenskar längre... |
|
|
| Aendy |
| Yes, jag har biljett nu. Då fattas det bara att jag rent fysiskt har den i min hand. Hoppas inte postgången från Tyskland är allt för långsam! |
|
|
| tobo99 |
| quote: | Originally posted by P4z!
Mozilla Firefox
hur gör man för att de fina ikonerna på bookmarks fältet ska vara kvar efter att man har stängt ner rutan och öppnar en ny? |
Det undrar jag också...
Nån Firefox/Mozilla galning som vet? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by P4z!
Mozilla Firefox
hur gör man för att de fina ikonerna på bookmarks fältet ska vara kvar efter att man har stängt ner rutan och öppnar en ny? |
fattar inte riktigt vad du menar :s |
|
|
| dbl |
nån som vet nått program till datorn som funkar som väckar klocka????
ska nämligen ut imorgon och börjar jobba kl6 på morgonen.. och eftersom jag bara jobbat 1 månad så kan jag ju knappast försova mig på en söndag.. eller sjukanmäla mig eller nått sånt... hehe
och har bara mobilen som väckar klocka... skulle behöva en extra känner jag.. haha.. så nån som vet nån bra väckarklocka till datorn???? |
|
|
|
|