|
Hjälptråden (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Try |
Så fort någon skriver nått i nån tråd jag själv skrivit i så skickar tranceaddict Forums Mailer ett mail till mig. Skapligt irriterande. Det är säkert någon inställning som jag har, men hur i hela friden ändrar jag det? Jobbigt att ta bort 10 st "Reply to post '......'" varje dag...
| quote: | Originally posted by Scintilla
Jag med... :) Men skärmproblemet kommer lösas i slutet av sommaren eftersom jag har fått erbjudande om att köpa en bättre begagnad... himla bra =) Så tills dess får jag väl fortsätta kisa & gissa :stongue: |
Ja skärmen står här sålänge... ingen annan med dålig skärm (kanske en lila skärm jofawe?) som tycker att den vill ha en bättre begagnad 19"? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Try
Så fort någon skriver nått i nån tråd jag själv skrivit i så skickar tranceaddict Forums Mailer ett mail till mig. Skapligt irriterande. Det är säkert någon inställning som jag har, men hur i hela friden ändrar jag det? Jobbigt att ta bort 10 st "Reply to post '......'" varje dag... |
gå till profile --> edit options --> Use 'Email Notification' by default? oså tar du bort det.
sen kanske du behöver trycka på http://www.tranceaddict.com/forums/...&type=allthread
finns längst ner i alla mail :)
tycker iof den funktionen är jävligt bra :) |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
gå till profile --> edit options --> Use 'Email Notification' by default? oså tar du bort det.
sen kanske du behöver trycka på http://www.tranceaddict.com/forums/...&type=allthread
finns längst ner i alla mail :)
tycker iof den funktionen är jävligt bra :) |
Jo, det kan man tycka. Har haft email notification på NO nu ett tag men det kanske hjälpte nu när jag klickade på länken du gav mig.... Tack! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Söker tracklist till ozgur_can_-_deeper_004_v44.mp3
[edit] Hittade
TRACKLIST
01 marris - sienna
02 özgür can - for one
03 austin leeds - yellowtail (özgür can remix)
04 a.matsumoto & dj yoshi - dreamer (luke chable remix)
05 quivver - space manoeuvres part 3
06 calmec - tangerine (original + p.a. groove remix mashup)
07 audioholics - external key
08 özgür can - irony
09 gill norris - forme (leama & moor remix) |
|
|
| GyLLe |
| Vad är XSVCD för nått?? Och hur gör man en sådan??? |
|
|
| GyLLe |
å så en till fråga.
vilken låt är det som spelas först på videon på "Push - Live @ Trance Energy (17-02-2001)" Såå jävla bra!!! |
|
|
| dbl |
hur stänger man av fejd grejen i winamp 2.8 tror jag det e jag har.... har försökt med flera saker.. men funkar ju inte.. hatar verkligen funktionen.. speciellt eftersom den tar o klipper ut slutet på sista låten
hel irriterande |
|
|
| GyLLe |
jag vill hade den där animationen som handlar om hur saker sköts i italien jämfört med öviga europa!
den har postats här förut men hittar inte på den???
HÄLP MEJ... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by GyLLe
jag vill hade den där animationen som handlar om hur saker sköts i italien jämfört med öviga europa!
den har postats här förut men hittar inte på den???
HÄLP MEJ... |
Jag postade den i knäppa tråden för en tid sen :)
:toothless |
|
|
|
|