|
Hjälptråden (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
- Outlook
- Favoriter
- ICQ kontaktlistan
- MP3-arkivet *host*
Jag brukar även ta backup på många program-mappar, typ FlashFXP, sedan kopierar jag bara över de igen, installerar om på nytt så att registret uppdateras, och sen så finns alla inställningar och FTP-konton man har lagt in kvar.
|
"nya" icq har listan online på en server som läggs till automatiskt. Skönt faktiskt. Har fölorat listan ett antal gånger.. hehe
Men annars gå igenom alla mappar, kankse något ploppar upp som du glömt av. Jag själv har glömt av några gånger att spara allt på Skrivbordet! D'oh.. :p |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
"nya" icq har listan online på en server som läggs till automatiskt. Skönt faktiskt. Har fölorat listan ett antal gånger.. hehe
Men annars gå igenom alla mappar, kankse något ploppar upp som du glömt av. Jag själv har glömt av några gånger att spara allt på Skrivbordet! D'oh.. :p |
Skrivbordet ja! Där sa du något...glöm inte att backa up om du har något i Mina Dokument också...(som ju ligger på skrivbordet :)) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Skrivbordet ja! Där sa du något...glöm inte att backa up om du har något i Mina Dokument också...(som ju ligger på skrivbordet :)) |
kör man xp så ligger väl skrivbordet och mina dokument i c:/documents and settings ....
eller är jag ute å cyklar :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
kör man xp så ligger väl skrivbordet och mina dokument i c:/documents and settings ....
eller är jag ute å cyklar :) |
om du e ute och cyklar vet jag inte... kan inte se dig, men skrivbordet ligger där ja.. däremot har jag mina dokument på D disken så det vet jag inget om |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by jofawe
kör man xp så ligger väl skrivbordet och mina dokument i c:/documents and settings ....
eller är jag ute å cyklar :) |
ja, och om man formaterar c: är det illa, illa.. :p |
|
|
| beaversweede |
visste inte riktigt vars jag skulle posta men det får bli här..
det är så att min farsa kommer att flå mig levande :(
varför? jo det är så att jag var ute och körde med våran relativt nya snöskoter (-02) och så tänkte jag att jag skulle gena litegranna och skulle köra in mellan några träd,, och så fick jag naturligtvis sladd och körde rakt in i ett träd :eek: = motorhuven sprak litegranna avgasröret for all världens väg och han fick sig diverse bucklor..
farsan vet inte om det än, så nån av er kanske har varit i en liknande situation. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by beaversweede
visste inte riktigt vars jag skulle posta men det får bli här..
det är så att min farsa kommer att flå mig levande :(
varför? jo det är så att jag var ute och körde med våran relativt nya snöskoter (-02) och så tänkte jag att jag skulle gena litegranna och skulle köra in mellan några träd,, och så fick jag naturligtvis sladd och körde rakt in i ett träd :eek: = motorhuven sprak litegranna avgasröret for all världens väg och han fick sig diverse bucklor..
farsan vet inte om det än, så nån av er kanske har varit i en liknande situation. |
om jag vore farsa skulle jag nog vvara glad att du inte åkt in i ett träd och spräckt skallen istället för motorhuven.. =) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
om jag vore farsa skulle jag nog vvara glad att du inte åkt in i ett träd och spräckt skallen istället för motorhuven.. =) |
tyvärr kan jag ju säga att farsor reagerar inte så :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by jofawe
tyvärr kan jag ju säga att farsor reagerar inte så :) |
min skulle :D
men asså, säg att du betalar den annars bara :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
om jag vore farsa skulle jag nog vvara glad att du inte åkt in i ett träd och spräckt skallen istället för motorhuven.. =) |
de var fint sagt andrew! :)
"yrka" på det beaver...och säg "Förlåt" :) "Lär dig livets stora gåta, Älska, glömma och förlåta" passar in alldeles ypperligt nu :D |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by jofawe
tyvärr kan jag ju säga att farsor reagerar inte så :) |
Illa.
Finns en lösning dock: spräck skallen också -- det brukar dra bort uppmärksamheten från snöskotern :D :p
j/k |
|
|
| dj_hysterix |
tjaaaaaaaaaa
är det nån som kan säga något negativt om att ha kommuner? :rolleyes: |
|
|
|
|