|
Hjälptråden (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Glorie... jag kan skicka det programmet till dig imorgon.... Faktiskt är inte förlusten på kvallitet så farlig... däremot tar den hälften så mycket plats... wma alltså :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
steeeeeeeeeeefan, (du som jobbar me skrivare) varför skriver inte min skrivare ut dokument? ja får upp meddelande om att papperet e slut, men de e det inte :(
snyyyyyyyyyft |
Det kan bvara fel på nån sensor som känner av pappren eller så har den helt enkelt hängt upp sig.... i värsta fall är det knas med huvudkortet men det kan också bara vara nån simpel kalllödning... skicka den till mig så fixar jag det ;) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
vilket prog. kan man anv. t. de? :) |
| quote: | Originally posted by reveal
lättast är väl att göra mp3n till wav (mha winamp tex), sen göra wavfilen till mp3 igen |
man kan använda dBpowerAMP för att konvertera mp3->mp3 (i annan bit rate)
man kan även konvertera wav->mp3/ogg, mp3->ogg/wav osv..:thepirate |
|
|
| Glorie |
Tackar allra mjukast killar :)
just det, Nyx, DBPoweramp, känner ja igen nånstans ifrån :)
steve.. aaa, ja vill nog skicka min laserskrivare som väger X antal kilo :) ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag kollade genom lite trådar runt på på TA å hittade en kille som lagt upp länkar för typ småfilmer för en "Arian NightClub" där Paul Van Dyk lirade
Nu hittar jag inte tråden igen men jag har iaf fått hem samtliga 6 klipp
Vad jag vill veta är om nån vet vad låten i klipp 5 heter som e så jäkla grym !
Kolla in på min ftp direkt i roten så ser ni filmerna
MÅSTE VETA !!! |
|
|
| mjz |
låter ju bekant, men inget namn poppar upp i huvudet...
håller med om att det är en grym låt... :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| jag hittar bara midway teaser i rotten på din server :conf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
jag hittar bara midway teaser i rotten på din server :conf: |
Då är du inne på den klienten jag gjort för folk på TC |
|
|
| reveal |
| grym låt! :eyes: har inte hört förr, se till att identifiera:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har luskat lite och kan komma med följande ang. klippen
Video 1 Free State - Release (Dirt Devil Dub)
Video 2 rapid eye- circa forever (rapid eye remix)
Video 3 4 strings- let it rain (dub mix)
Video 4 Kyau vs Albert - Velvet Morning (Mirco de Govia Mix)
Video 5 marcus- sunfire (jk walker remix)
Video 6 Paul van Dyk - Nothing But You (Vandit Club Mix) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har luskat lite och kan komma med följande ang. klippen
Video 1 Free State - Release (Dirt Devil Dub)
Video 2 rapid eye- circa forever (rapid eye remix)
Video 3 4 strings- let it rain (dub mix)
Video 4 Kyau vs Albert - Velvet Morning (Mirco de Govia Mix)
Video 5 marcus- sunfire (jk walker remix)
Video 6 Paul van Dyk - Nothing But You (Vandit Club Mix) |
ojojoj, vilket röjj! som vanligt är det pvd man får höra sånna här givna klassiker ifrån! :cool: han är verkligen kung enligt mig! :)
tack så HEMSKT mkt stefan! :) |
|
|
| Aendy |
| Jag har gjort ett verk med frames i Adobe Imageready men när jag ska spara det kan jag bara göra det till antingen en *.html eller *.jpg istället för en gif och sparar därmed enbart den framen som just då är markerad! Varför? |
|
|
|
|