|
Hjälptråden (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
varför får jag
"ICQ Fatal
Unknown error during sign on: 0x15"
när jag försker starta/lämna offline i ICQ? Jag kör Miranda |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by reveal
varför får jag
"ICQ Fatal
Unknown error during sign on: 0x15"
när jag försker starta/lämna offline i ICQ? Jag kör Miranda |
helt cp... vägrade att gå igång, inte ens ominstallation hjälpte... men nu plötsligt funkar det igen, skumt |
|
|
| Glorie |
steeeeeeeeeeefan, (du som jobbar me skrivare) varför skriver inte min skrivare ut dokument? ja får upp meddelande om att papperet e slut, men de e det inte :(
snyyyyyyyyyft |
|
|
| Glorie |
får prova den här då..
va ska man anv. för program om man ska göra en mp3:a mindre i storlek?
tackar på förhand :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
En mp3-fil är ett väldigt "packat" filformat. Så att få din fil mindre i storlek utan att ändra bitrate (kvalitén) går inte.
Det du kan göra är att konvertera om den till något filformat som packar informationen ännu bättre t.ex OGG eller WMA. :) |
|
|
| Glorie |
| aaa, hur packar man om den till wma då? :) ja vet att nyx höll på att förklara hur man gjorde till ogg, men wma e ju ett vanligare filformat :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jag sökte här! :)
Och smart flicka som du är så hittar du garanterat nåt som faller dig i smaken där ;) :toothless |
|
|
| reveal |
| vad är det för fel på mp3? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
vad är det för fel på mp3? |
Håller med! MP3 är det bästa bästa! :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Håller med! MP3 är det bästa bästa! :D |
definitivt... en standard som alltid fungerar... wma är det ju microsoft som har utvecklat, så där är inbyggda kopieringsskydd o skit, ogg blev aldrig nån hit även om det tar liiiite mindre plats än mp3...
om man vill ha en mindre mp3 kan man ju alltid tumma lite på kvaliteten ;) |
|
|
| Glorie |
Åhå, Tack SWE_TRANCE, got it! :)
| quote: | Originally posted by reveal
om man vill ha en mindre mp3 kan man ju alltid tumma lite på kvaliteten ;) |
ja, de var de ja ville göra iställe kanske :p hoho, men ja visste inte hur.. vilket prog. kan man anv. t. de? :) |
|
|
| reveal |
| lättast är väl att göra mp3n till wav (mha winamp tex), sen göra wavfilen till mp3 igen |
|
|
|
|