| reveal |
| Känns som att jag glömde berätta att den är inkopplad via skrivarservern i min router :) Det fungerar fint att skriva ut saker när den är kopplad direkt till datorn, så problemet lär ju vara relaterat till just routern. Det jag tycker är jäkligt skumt är att just testsidan går bra att skriva ut. |
|
|