|
BETA Party v3 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by djcresto
vorige keer werd er in de eerste plaats gezocht naar een zaal in Limburg of in het Leuvense. Een zaal in Antwerpen lijkt mij toch een goed alternatief. Dit is voor zowel mensen van West Vlaanderen en Limburg goed te doen qua afstand. |
+1
met al die limburgers zou het fijn zijn als het wat dichter in de buurt was dan de Rector. |
|
|
| FUSyke |
| Een mailtje is naar The Factory verzonden. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Een mailtje is naar The Factory verzonden. |
over the factory gesproken... :p
iemand morgen (12/08) iets te doen? in de factory ist dj contest, en ge moogt altijd es xilver aant werk komen bezien he ;) kaarten genoeg dus, if you're bored tommorow... ;) geef een seintje :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
ff melden dat 'the zoo' terug open is ... maar zit wel al aardig vol tot en met oktober ...
november mss? Beta Party :: the autumn experience? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hebben we daar nog steeds een contactpersoon (Ronald?)? Want de keet leek me net iets té trendy en underground om er zomaar toelating te krijgen voor een trancefeestje... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hebben we daar nog steeds een contactpersoon (Ronald?)? Want de keet leek me net iets té trendy en underground om er zomaar toelating te krijgen voor een trancefeestje... |
ikzelf heb geen idee meer waar ronald nu uithangt ... mss zie'k em nog wel es op 29 september moest em es langsrijden bij een hermes-fuifje :p
en moest'k zelf door zijn en dus weer vrije tijd hebben kan'k ook wel es gaan informeren daar :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Goed plan :)
n als het nog steeds dezelfde eigenaars zijn kan de naam Ronald Smeulders wss wel helpen om daar iets te kunnen fixen :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Goed plan :)
n als het nog steeds dezelfde eigenaars zijn kan de naam Ronald Smeulders wss wel helpen om daar iets te kunnen fixen :) |
Sja, ik hoor weinig tot niets meer van hem. Hij is naar werk aant zoeken, neem ik aan. Op msn komt ie ook ni echt. Als ik Nathalie nog eens online zie, zal ik eens aan haar vragen of Ronald nog steeds contactpersoon wil zijn. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Een mailtje is naar The Factory verzonden. |
Nog steeds niets terug gekregen |
|
|
| lost_in_trance |
Maak het feest toegankelijker voor me AUB
organiseren in de omgeving van Brussel of Leuven |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Ge kunt daarvoor altijd zelf al stappen proberen te zetten, bijvoorbeeld zoeken voor een geschikte zaal enzo. Zomaar zeggen "ey, organiseer het daar is" snap ik wel, maar het is echt ni zo makkelijk als het lijkt. ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Maak het feest toegankelijker voor me AUB
|
egoïst seg :p |
|
|
|
|