return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Grote zaal is voor mijn part dan in ieder geval al afgevoerd...
Zelfs als de inkom gratis is moeten we nog een deel Sabam betalen, en dat zullen we er amper uitkrijgen met die 12% op de drank. En dan schiet er niks budget meer over voor promotie. En ik wil persoonlijk dat financieel risico niet lopen. :)
Bertn
en bijna alles is volzet tot oktober, niet te vergeten:o


ik zou terug voor dat zaaltje in gent gaan
Kaidreas
quote:
Originally posted by diddi
Hmz... waar heb ik dat nog gehoord?


Der komt schot in de zaak.. nice... Thx Jasper


gReetz

euh... kweet nie waar???
Jasperovitsj
Op dance4mation is er nogal wat ophef rond geweest, that's all I know
Kaidreas
ooooow. mja ik bedoelde het niet slecht he.. ik heb het zelf meegemaakt. begrijp me niet verkeerd e joskes
Jasperovitsj
Ik begrijp u zeker ni verkeerd jos, en ik denk hij ook ni hoor :)
diddi
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Op dance4mation is er nogal wat ophef rond geweest, that's all I know


Ik kan weeral ni volgen :(

gReetz
Jasperovitsj
Oke, ondertussen is het al Juli en zitten we nog nergens...
Er is niet echt een deftig of haalbaar alternatief uit de bus gekomen, behalve dan De Rector. Dus ik denk dat het dan ook het beste is als we gewoon De Rector afhuren op 30 juli? Of moeten we deze keer geen feestje houden en gaan voor een party binnen een paar maanden? :)
Dark Apostle
Miss uitstellen...wordt wel nipt om alles deftig af te spreken denk ik.
X-Tune
oei

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Miss uitstellen...wordt wel nipt om alles deftig af te spreken denk ik.

Da ni hoor :)
Website is gewoon aan te passen, werkshema is snel samengesteld, DJ's zullen we ook snel vinden, en vorige keer zijn we ook pas een maand op voorhand beginnen spammen overal ;)
Meltoz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Da ni hoor :)
Website is gewoon aan te passen, werkshema is snel samengesteld, DJ's zullen we ook snel vinden, en vorige keer zijn we ook pas een maand op voorhand beginnen spammen overal ;)


Ik vind da we er inderdaad nog voor moeten gaan en wil me veel plezier helpen op deze party!! Als iedereen nu nog ff doorbijt, is dit zeker haalbaar enkel zien of we aan genoeg volk geraken voor te helpen en dat kan komen, ik heb speciaal deze datum nog vrijgehouden :D

Helpers:

Meltoz :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement