|
BETA Party v3 (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Zonet bevestiging gekregen van Jonas Steur dat hij ook komt draaien op de Beta Party :)
Dus tot nu toe al op de affiche:
Jonas Steur aka Estuera
DJ Airwave (dj/liveset)
Tilt (Winnaar Beta dj-contest) |
|
|
| TOR |
| [insert drool emoticon] |
|
|
| Tomorrow Traxx |
:eyes: Wooow :eyes:
Da gaat der een feestje worden :crazy: |
|
|
| Real |
| *ejaculeert* :crazy: |
|
|
| Freezel |
| Mooie line up mensen! Maar zit "helaas" in New York begin juli :D |
|
|
| De Geert |
Ben nieuw hier en ben vantweekend naar Haaltert geweest :eyespop:
manmanman da willek is opnieuw meemake!!
ma schijt, ik zit dan in Barcelona...
spijtig |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by De Geert
Ben nieuw hier en ben vantweekend naar Haaltert geweest :eyespop:
manmanman da willek is opnieuw meemake!!
ma schijt, ik zit dan in Barcelona...
spijtig |
aha ne stadsgenoot :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
*ejaculeert* :crazy: |
ja lekker |
|
|
| Belgian Bonzai |
| YES YES YES, té zalig. |
|
|
| Eagle` |
| zet daar is nen deftig naam op ffs, EEEEII verdoemme |
|
|
| Real |
| Gade gij ooit nog eens iets constructiefs op dit forum posten? :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zet daar is nen deftig naam op ffs, EEEEII verdoemme |
Als jij Oliver Lieb, J00F, Whirloop... kan overtuigen om gratis te spelen doe maar hoor ... anders moogt ge ook uw commentaar stoppen :p |
|
|
|
|