return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 126)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by Loraine
Ik heb jou gemist ?! :wtf: :eek:


Nee, we hebben nog staan praten :p

me = Benny
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by domineesje
Menno De Jong - Live @ BetaParty v3 (07-07-06)
---------------------------------------------------

Unrecorded... Tracks in random order:

01. Karen Overton - Your Loving Arms (Remix)
-- Chicane - Saltwater (Remix)
-- Jonas Steur - Second Turn
-- Midway - Monkey Forest
-- Re:Locate - Rogue
-- Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix)
-- Menno De Jong - Tundra
-- Mark Otten Vs. Carrie Skipper - Time Goes By So Serene
-- ID (Tribal Vocals ... New Menno De Jong?)
-- Armin Van Buuren - Control Freak (Sander Van Doorn Remix)
-- M.I.K.E - Sunrise At Palamos
-- Maor Levi - Shining (Original Mix)
-- Orjan - Arctic Globe

-- ...

Oe kunde die nu vergeten :conf:
domineesje
êrg he ...
Loraine
quote:
Originally posted by CygnusX
Nee, we hebben nog staan praten :p

me = Benny


:eek: Ik schaam me diep :nervous: Denk dak gewoon teveel mensen ontmoet heb die nacht dus niet alle namen bij de kupkes onthouden heb (en op feesten versta ik echt de helft niet) :nervous: Stond jij bij Domi of Zhera ?

@ Push: mercikes, al heb ik niet zo veel foto's geschoten ditmaal (camera dreef letterlijk uit m'n hand).
:nervous:
domineesje
quote:
Originally posted by Loraine
:eek: Ik schaam me diep :nervous: Denk dak gewoon teveel mensen ontmoet heb die nacht dus niet alle namen bij de kupkes onthouden heb, vrees ik :nervous: Stond jij bij Domi of Zhera ?


zehra en ik hebben overal gestaan en benny eig ook ;)
ConFig
twas me et feestje wel ze :p

Super sets van Menno, Jonas en Bax :) en gelukkig ben ik men maatje Loraintje tegenkomen he :):haha:
Loraine
quote:
Originally posted by ConFig
twas me et feestje wel ze :p

Super sets van Menno, Jonas en Bax :) en gelukkig ben ik men maatje Loraintje tegenkomen he :):haha:


Jaaaaaaaah, was cker gezellig ! :D

Loraine
Originally posted by domineesje
Menno De Jong - Live @ BetaParty v3 (07-07-06)
---------------------------------------------------

Unrecorded... Tracks in random order:

01. Karen Overton - Your Loving Arms (Remix)
-- Chicane - Saltwater (Remix)
-- Jonas Steur - Second Turn
-- Midway - Monkey Forest
-- Re:Locate - Rogue
-- Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix)
-- Menno De Jong - Tundra
-- Mark Otten Vs. Carrie Skipper - Time Goes By So Serene

****ID (Tribal Vocals ... New Menno De Jong?) NIET een MdJ-plaat dus ! Ik heb de Rogue special gemist helaas (Intuition Radio Show), maar zou best wel eens Re:Locate - Samburu kunnen zijn :o (Gokje hoor)
Toch wel een van m'n favorieten :D

-- Armin Van Buuren - Control Freak (Sander Van Doorn Remix)
-- M.I.K.E - Sunrise At Palamos
-- Maor Levi - Shining (Original Mix)
-- Orjan - Arctic Globe
Real
Ah, dat kan goed kloppen. Jonas zei dat ik binnen 2 weken meer zou weten, en het Re:Locate album zou er rond die tijd idd moeten aankomen. Bedankt Lorraine. :)

Het gaat trouwens om deze track.
Den Backer
Wat gebeurd er met de overige winst?

Drinken de initiatiefnemers die op? :D

Of gaat dit nr volgend jaar?

TOR
quote:
Originally posted by Loraine
-- M.I.K.E - Sunrise At Palamos


:eek: Heb ik die gemist?
kokkenmaster
Manmanman... Wat heb ik staan zweten en uit mijn dak gaan... Menno is gewoon SUPER !!! Jonas ook niet slecht maar om net achter de Nederlander te komen en nog beter te doen. Dat was gewoon een onmogelijke job. Ook de sfeer zat er helemaal in waarvoor dank aan het voltallige publiek (y)

En Orjan - Arctic Globe is gewoon een VET nummer. En ik zat er zo dichtbij om em op te vangen... Alleen heeft een maat die nu in zijn bezit :)

Op naar de volgende zou ik zeggen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement