|
BETA Party v3 (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Uhhu. Het mag ook geen overkill worden hé. :)
|
uhu, en daarom sta je er nog eens een keertje op?
is hier een poll van geweest?
kwil wel eens iemand anders aan het werk zien ook.
don't wanna be a pain in the ass ze. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
uhu, en daarom sta je er nog eens een keertje op?
is hier een poll van geweest?
kwil wel eens iemand anders aan het werk zien ook.
don't wanna be a pain in the ass ze. |
Wie gaat er anders een warm-up setje draaien? |
|
|
| Kaidreas |
iemand anders, volk genoeg niet? jasper heeft toch ook al 2 edities gedaan, geen tijd voor iemand nieuw?
wie was nummer 2 in de dj-contest? |
|
|
| CygnusX |
Mooie lineup, ik kijk ernaar uit :)
Verwonderlijk dat er geen back2back sets bijzitten. Ik denk dat dat voor een deel heeft bijgedragen aan het succes van Beta Party v2. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Mooie lineup, ik kijk ernaar uit :)
Verwonderlijk dat er geen back2back sets bijzitten. Ik denk dat dat voor een deel heeft bijgedragen aan het succes van Beta Party v2. |
idd was fun zo back2backen ...
maar als ik hoor hoe slecht ik toen gedraaid had ... zo weinig tracks, matig gemixt ... dan ben ik toch blij dat er serieuze vooruitgang geboekt is :D
wat die opmerking over vega betreft ... er zit enige waarheid in ... maar organiserende people verdienen zoiets wel imho ...
anderzijds zou bijvoorbeeld idd de 2e van de contest vs vega mss wel een leuke optie zijn :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
anderzijds zou bijvoorbeeld idd de 2e van de contest vs vega mss wel een leuke optie zijn :) |
Zetski speelt pure uplifting dus dat is geen optie denk ik ;), besides een contest is een héél andere situatie dan live spelen. De evaring van sets ligt anders dus zo zwaar kun je dat niet laten meetellen. Zie maar naar Tcx die altijd vette setjes speelt en dan nu niet door ronde 1 geraakt; jah... can happen :p
Waarom laat je die line-up niet gewoon zo; ik denk dat het goed is nu. Trouwens, ik heb Vega nog niet gehoord ;). En wie zal er anders de intro doen... (geen groove plz, dit is TA :rolleyes: )
Er is veel tijd verstreken tussen beide parties dus who cares dat hij nog eens draait; trouwens vorige maal draaide hij b2b, nu solo zal anders zijn. En met een kerel back2backen die je niet kent lijkt me ook moeilijk om op in te spelen, ik zou het alleszinds niet graag doen :clown: .
v4 zal hopelijk rapper volgen en neem dan een volledig nieuwe line-up zodat elk op z'n beurt is... Niet azijnpissen over een dj da u nie aanstaat; tis een party hé, tzal wel vet worden :p:) |
|
|
| Real |
| Luc, je bent een wijze man. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zetski speelt pure uplifting dus dat is geen optie denk ik ;)
En met een kerel back2backen die je niet kent lijkt me ook moeilijk om op in te spelen, ik zou het alleszinds niet graag doen :clown: . |
beetje je setje aanpassen aan elkaar kan geen kwaad
eens een nieuweling live een kans geven ook niet
en moeilijk ... ochja ... that's part of the fun denk ik dan ...
maar het is idd zo dat vega nu eens alleen speelt wat uiteraard anders zal zijn :)
mij kan het eigenlijk ook niet zoveel schelen, ik gaf maar een mogelijkheid moest er een probleem zijn :p
ik heb trouwens zelf geen problemen met deze line-up ... it's fine as it always is :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
iemand anders, volk genoeg niet? jasper heeft toch ook al 2 edities gedaan, geen tijd voor iemand nieuw?
wie was nummer 2 in de dj-contest? |
Ach reacties zoals deze zullen er altijd zijn. Er zijn trouwens mensen gevraagd voor die bepaalde set. Enja wie zal er al aanwezig zijn tussen 9 en 10. Je kan moeilijk iedereen aan bod laten komen. Nog andere goeie dj's staan nu ook niet op de line up. Maar volgende keer da misschien weer wel... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by djcresto
Enja wie zal er al aanwezig zijn tussen 9 en 10. Je kan moeilijk iedereen aan bod laten komen. Nog andere goeie dj's staan nu ook niet op de line up. Maar volgende keer da misschien weer wel... |
Mmmh, ik weet ni ze... eerst wordt er gezegd "niet deze editie, we willen zeker elke keer verschillende beta's aan bod laten komen" en toch mogen 2 dj's draaien die al gedraaid hebben? Ik vind het ergens wel een beetje hypocriet.. alhoewel ik Bax en Jasper heel goede dj's vind hoor ;). Vind het ergens gewoon ni kloppen dat er nergens een poll werd gedaan om te vragen wie dan de warming up mag doen :conf:, ook al heeft Jasper waarschijnlijk heel veel moeite gedaan om dit allemaal geregeld te krijgen, ik vind toch dat de Beta's ook zouden mogen mee beslissen wie er op een Beta party mag draaien. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
uhu, en daarom sta je er nog eens een keertje op?
is hier een poll van geweest?
kwil wel eens iemand anders aan het werk zien ook.
don't wanna be a pain in the ass ze. |
Tjah, commentaren waren te verwachten :)
Het is niet zo dat ik mezelf erop heb gezet zonder meer. Ik heb 3 andere dj's gecontacteerd voor een warm-up set, en die konden allemaal niet. Dus ja, waarom zou ik het dan zelf niet doen? Ik ga niet liegen en beweren dat het mij niet uitmaakt. Ik zou graag ook wel draaien op de Beta party, en als de mogelijkheid zich dan aandient... Trouwens, Bax staat toch ook voor de 3de keer op rij op de affiche, is dat dan opeens geen probleem? ;)
En de namen voor V4 liggen trouwens al in grote lijnen vast, en daar zal ik bvb zeker niet meer bijzijn. Andere dj's dan weer wel, zoals enkele namen die hier al genoemd zijn. Dus kom dan naar V4 als V3 u niet aanstaat, of kom pas na 22u10 hé, dan hebt ge geen last van mij ;)
En kom, het idee van democratie is leuk, maar voor het organiseren van een feestje met enige allure werkt dat gewoon niet. Voor de eerste edities werkte dat nog wel, maar nu zou dat alleen maar de boel vertragen en moeilijker maken. Je kan nooit iedereen tevreden stellen, en het is gewoon een veel te grote rompslomp. Plus, vanaf er een poll loopt gaat ge ineens een hoop mensen krijgen die in geen maanden meer gepost hebben, maar nu ineens wel willen komen draaien...
EDIT: Het is inderdaad ook jammer dat er geen back2backs zijn deze editie, maar het was dat of de grote namen minder lang laten draaien. Voor de warm-up was er normaal ook een back 2 back voorzien, maar die is niet kunnen doorgaan. En Real draaide liever een setje op zichzelf, dus dan mag dat ook wel gerespecteerd worden. Voor V4 zullen we nog wel proberen om back 2 backs te regelen, maar das echt niet zo vanzelfsprekend als het lijkt :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nyah
ik vind toch dat de Beta's ook zouden mogen mee beslissen wie er op een Beta party mag draaien. |
Ik en Jasper hebben onze keuzes wel overwogen. We hebben het ook overwogen om wederom een thread te openen om de dj's te kiezen en te laten aanmelden. Maar dan gaat het weeral eindeloos lang duren. Dan zie je ook inneens weer dj's verschijnen die nauwelijks nog posten. Het aantal dj's dat actief post, capabel is om op een party te draaien en nog niet op een vorige party heeft gedraaid is ook niet erg groot hoor. Ikzelf stond bv op de line up van de eerste party. Maar achteraf bleek ik technisch helemaal niet goed genoeg om daar te draaien. Op vorige party's draaiden ook mensen die je na hun gig nooit meer op het forum zag.
Het is alleen jammer van zulke reacties te krijgen. We organiseren een leuke party. Krijgen Airwave en Jonas Steur op de affiche en houden het feestje bovendien volledig gratis. En 95% van de beta's zal daar waarschijnlijk heel tevreden mee zijn.
Daarnaast hebben we deze line up al samengesteld met in het achterhoofd Beta Party V4 waarvoor we weer beroep willen doen op andere dj's. |
|
|
|
|