|
BETA Party v3 (pg. 115)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt (Maarten) + paar maten
Margaux + Solar1 + 2
Jack (Pumaz) |
|
|
| DJ Zetski |
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt (Maarten) + paar maten
Margaux + Solar1 + 2
Sam (DJ Zetski) + 2 |
|
|
| Gladius |
| manman, da wordt weer een BETA invasie ... oh wait |
|
|
| Bertn |
| hoeveel volk kan daar eigenlijk binnen? want zoals het er nu naar uitziet gaat dat stampvol zitten. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
hoeveel volk kan daar eigenlijk binnen? want zoals het er nu naar uitziet gaat dat stampvol zitten. |
Gast, doe zo negatief is ni |
|
|
| Loraine |
Met die warmte is het wellicht zelfs aangenaam om regelmatig ff buiten te staan... :o
Heb echt boel veel zin in dit uitje ! :toothless |
|
|
| djcresto |
| Op da lijstje staan er een 80 tal. Er kan 350 man binnen dus wel nog wat plek... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Loraine
Met die warmte is het wellicht zelfs aangenaam om regelmatig ff buiten te staan... :o
Heb echt boel veel zin in dit uitje ! :toothless |
Komt dat Fins meisje nu ook?
| quote: | Originally posted by djcresto
Op da lijstje staan er een 80 tal. Er kan 350 man binnen dus wel nog wat plek... |
De reclame op ID&T zal z'n werk ook wel gedaan hebben. :)
edit: Zalig, nog net een nieuwe release op Dancetunes die ik vanavond zeker zal draaien. :crazy: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Real
Komt dat Fins meisje nu ook? |
Translucide komt volgens mij vanuit de Langedoc - Frankrijk (Herault), maar zit gewoon net als veel Hollanders, Belgen etc op het Finse Klubitus. ;)
Probleem is echter dat Klubitus platligt en ik haar gegevens niet bijdehand heb. :sadgreen: Dus ik weet niet op ze nog wel komt omdat ze niet zeker ervan was, opmakend uit haar laatste kommentaari :nervous: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Op da lijstje staan er een 80 tal. Er kan 350 man binnen dus wel nog wat plek... |
350 man :conf:
Dan heb je Tiësto@sportpaleis toestanden enzo :p
Voor het nog net comfortable te houden is 250 het maximum denkek. |
|
|
| Real |
| ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. :( |
woooot :D :D |
|
|
|
|