return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 115)
View this Thread in Original format
Pumaz
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt (Maarten) + paar maten
Margaux + Solar1 + 2
Jack (Pumaz)
DJ Zetski
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt (Maarten) + paar maten
Margaux + Solar1 + 2
Sam (DJ Zetski) + 2
Gladius
manman, da wordt weer een BETA invasie ... oh wait
Bertn
hoeveel volk kan daar eigenlijk binnen? want zoals het er nu naar uitziet gaat dat stampvol zitten.
Xilver
quote:
Originally posted by Bertn
hoeveel volk kan daar eigenlijk binnen? want zoals het er nu naar uitziet gaat dat stampvol zitten.


Gast, doe zo negatief is ni
Loraine
Met die warmte is het wellicht zelfs aangenaam om regelmatig ff buiten te staan... :o
Heb echt boel veel zin in dit uitje ! :toothless
djcresto
Op da lijstje staan er een 80 tal. Er kan 350 man binnen dus wel nog wat plek...
Real
quote:
Originally posted by Loraine
Met die warmte is het wellicht zelfs aangenaam om regelmatig ff buiten te staan... :o
Heb echt boel veel zin in dit uitje ! :toothless

Komt dat Fins meisje nu ook?


quote:
Originally posted by djcresto
Op da lijstje staan er een 80 tal. Er kan 350 man binnen dus wel nog wat plek...

De reclame op ID&T zal z'n werk ook wel gedaan hebben. :)



edit: Zalig, nog net een nieuwe release op Dancetunes die ik vanavond zeker zal draaien. :crazy:
Loraine
quote:
Originally posted by Real
Komt dat Fins meisje nu ook?


Translucide komt volgens mij vanuit de Langedoc - Frankrijk (Herault), maar zit gewoon net als veel Hollanders, Belgen etc op het Finse Klubitus. ;)
Probleem is echter dat Klubitus platligt en ik haar gegevens niet bijdehand heb. :sadgreen: Dus ik weet niet op ze nog wel komt omdat ze niet zeker ervan was, opmakend uit haar laatste kommentaari :nervous:
Push2005
quote:
Originally posted by djcresto
Op da lijstje staan er een 80 tal. Er kan 350 man binnen dus wel nog wat plek...


350 man :conf:
Dan heb je Tiësto@sportpaleis toestanden enzo :p

Voor het nog net comfortable te houden is 250 het maximum denkek.

Real
ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. :(
djcresto
quote:
Originally posted by Real
ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. :(



woooot :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement