|
BETA Party v3 (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
luc zal nu wel erg gelukkig zijn :p |
Haha; uiteraard... maar ik wou het maar niet posten om nie té veel aanstoot te geven :p
Hopelijk wordt de datum alleen niet nóg vervoegd :disbelief |
|
|
| diddi |
| nog nieuws ondertussen? :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die kerel antwoordt ni meer op m'n mails de laatste dagen. Kheb het ook druk gehad, maar kzal hem vanavond nog eens bellen... |
|
|
| FUSyke |
| Is er al meer nieuws? Mogen de kandidaat dj's terug demo's insturen? Mogen er ook dj's meedoen die geen beta zijn? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Mogen er ook dj's meedoen die geen beta zijn? |
Wat is dan nog het doel van het BETA-party te noemen? |
|
|
| diddi |
BETA = Quality Music Guaranteed
Dus enkel BETA-djs 4 me |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Is er al meer nieuws? Mogen de kandidaat dj's terug demo's insturen? Mogen er ook dj's meedoen die geen beta zijn? |
Geen nieuws. De manager heeft het druk en de agende wisselt elke dag, maar hij heeft beloofd om me één van de dagen te bellen, en dan hoop ik om op een paar datums en optie te kunnen nemen...
Dus ook nog wachten met een dj-selectie totdat er een datum vastligt, dat is logisch. Ook logisch vind ik dat er alleen maar Beta's draaien (behalve dan als een grote niet-beta aanbiedt om gratis te komen draaien of course, zo'n aanbod laten liggen zou gewoon dom zijn ;)), tenzij er écht geen kandidaten zijn. Maar dat zal wel niet het geval zijn :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ga ik zeker doen, NLTA zal ook vast en zeker goe vertegenwoordigd zijn op het feest ! :D Hoe meer zielen, hoe meer vreugd ! :D |
Eieregooie zal inderdaad aanwezig zijn. :D Denk dat je de rest wel kan vergeten. Tis namelijk zo dat heel NLTA leeg gelopen is. Ze zijn allemaal naar een progressive forum. En ik kom ook niet, ik hou niet van trance. JP ook niet. :p en dat ws het buijna wel met de nog actieve nlta ers :) |
|
|
| eieregooie |
| Dat zei ik ook al :p Trouwens... Wss is het niet eens zo dat JP het niet leuk zou vinden... Maar hij heeft een "probleempje" met België :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dat zei ik ook al :p Trouwens... Wss is het niet eens zo dat JP het niet leuk zou vinden... Maar hij heeft een "probleempje" met België :D |
Hij kan wel met de trein. :D Hij mag er toch alleen niet auto rijden :p? |
|
|
| eieregooie |
| Hahahaha! JP in een trein, dat wil ik wel meemaken :p |
|
|
|
|