|
BETA Party v3 (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Plus, het is ook wel de bedoeling dat er ook wat niet-bekende Beta's hun kunsten kunnen vertonen hé. ;) |
Jah! :toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by New Wave
dreigend uitziet :D?
Ik heb alleen maar een kaal geschoren hoofd :p verder zie ik er hardstikke lief uit. Ik ben ene teddybeer.:o :p
|
ik herken je niet meer :( |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ik herken je niet meer :( |
Owjha klopt :D Jij was op Addiction.
Viel toch wel mee met mijn terreurgedrag toen? :p |
|
|
| Loraine |
| Zeker nog geen nieuws ? :clown: |
|
|
| Real |
| Jah, is er nog iets gebeurd Jasper? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Nope. Ik kan die mens ni bereiken, en hij had beloofd om mij zelf te bellen, maar dat is tot nu toe ook nog ni gebeurd. En ik heb momenteel net iets te veel schoolwerk om van dit m'n prioriteit te maken en die mens achter zijn veren te zitten.
Misschien kunnen de Leuvense studenten eens gewoon binnenspringen in Musicafé en die kerel nog eens tot actie aanporren? |
|
|
| Loraine |
Lijkt me strak plan !
Met Trance Energy voor de deur, ist wel handig om te weten hoe de planning gaat worden voor het BETA feest... ;) |
|
|
| Zehra |
Jasper zegt:
De manager van Musicafé wringt precies tegen, en ik heb atm geen tijd noch goesting (ziek, feestdagen, papers, examens) om die de hele tijd achter zijn veren te zitten. En zoals ik al een paar keer heb gevraagd: misschien kunnen de mensen die in Leuven studeren of uitgaan eens binnenspringen in Musicafé en die man eens ff aanspreken als hij er is. Hij weet waar het over gaat aangezien ik altijd in naam van de Beta's heb gesproken. Vraag desnoods gewoon dat hij me nog eens belt (wat hij al 2 keer beloofd had om te doen, maar nooit heeft gedaan), of vraag voor vrije data, dan kunnen we opties nemen... |
|
|
| FUSyke |
| Als je zo'n moeite moet doen om met hem samen te werken dan zou ik toch opzoek gaan naar een andere zaal. |
|
|
| Zehra |
Het is niet zo'n zware moeite, maar die kerel houdt blijkbaar niet van mailcontact, en telefonisch is hij gewoon moeilijk bereikbaar. De ene keer belde ik hem rond 16u, voicemail, en belde hij me daarna terug om te zeggen dat ik na 20u moest bellen omdat hij laat werkte. De volgend keer belde ik hem ook na 20u, weer voicemail, en liet hij me weten dat hij toen weer op andere uren moest werken...
Maja, op zich leek het me wel een sympathieke kerel, maar door de moeilijkheden in contact lijkt het me gewoon beter dat iemand gewoon ff persoonlijk met die kerel een babbeltje slaat en wat vrije data vraagt en misschien zelfs al opties daarop neemt indien dat mogelijk is. :)
En voor mij is dat redelijk moeilijk, aangezien ik niet eens een rijbewijs heb... |
|
|
|
|