|
BETA Party v3 (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Haroddin
hèhè
verschil is wel dat gij vrouwelijk en vrijgezel zijt, ikke mannelijk ;) |
lame excuse:D |
|
|
| diddi |
| Christina zal met een stok moeten komen om alle mannen van haar af te houden... :toothless |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by diddi
Christina zal met een stok moeten komen om alle mannen van haar af te houden... :toothless |
how hoooow... zo geweldig ben ik ni zenne:D ik ben maar een gewoon meisje:rolleyes: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by diddi
Christina zal met een stok moeten komen om alle mannen van haar af te houden... :toothless |
onze buitensmijter Regi zal dan wel orde op zaken stellen! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik krijg de indruk dat het op de Beta Party meer om de vrouwen dan om te muziek te doen gaat zijn :rolleyes: |
|
|
| TOR |
precies of er zijn er zoveel, lol :p
maar niet vergeten dat het ook deels een kennismakingsavond is, hé :)
het gaat niet voor 100% om de muziek.
wordt er weer geshot vooraf btw? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by christina
how hoooow... zo geweldig ben ik ni zenne:D |
oh jawel!
:p:p:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
wordt er weer geshot vooraf btw? |
Da zou wel plezant zijn. Maar de Sebbonny heb ik hier al een hele tijd ni meer gezien, dus ik denk dat we dan alvast andere tegenstanders zullen moeten zoeken :) |
|
|
| djcresto |
| tis ook vrijdag he... Met al die werkmensen hier :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by TOR
wordt er weer geshot vooraf btw? |
hola, interesting :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by christina
how hoooow... zo geweldig ben ik ni zenne:D ik ben maar een gewoon meisje:rolleyes: |
Pix of stfu. :D |
|
|
|
|