|
BETA Party v3 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
ik heb nog gedraaid in de Albatros en in het Musicafé.
Het musicafé, das elke donderdag een club waar grote namen zoals marco bailey, discobar galaxie of trish komen draaien. dus de installatie is daar wel in orde denk ik:)
Wij hebben met onze studentenvereniging fuifjes georganiseerd in het musicafé. beneden kan toch een goeie 500 man binnen, boven een 100tal man denk ik.. |
|
|
| pooley |
| Ik zal nog eens rondhoren voor zaaltjes in Leuven maar de meeste zijn genoemd denk ik. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik had ook al met dat idee gespeeld, en ik denk dat we dat best als een soort van laatste optie kunnen nemen? Als er binnen pakweg een week geen deftig voorstel uit de bus komt voor een andere zaal, dan kunnen we toch opteren voor de rector? Dan kunnen we daar wel wat winst maken (meer dan vorige keer nog) zonder de huur en met de opbrengst op de drank, en dan hebben we wat meer budget voor een party in de herfst ofzo... |
akkoord! |
|
|
| Meltoz |
Ik ben over laatst nog naar zo'n out of Office party geweest van 19u tot 24u en was in het musiccafe in de muntstraat, was echt wel chic :) Ging er nu eigenlijk iemand contact opnemen of zal ik dit doen...? (was even onduidelijk)
Wij hebben met onze zaalvoetbal ook al 2 keer e fuif georganiseerd in " den Travoo" in Herent aan station, ik zal eens aan diene kerel bij ons in de ploeg vragen hoeveel we hiervoor moesten betalen, muziekinstallatie was wel NIET inbegrepen dacht ik... Morgen (maandag) zal ik meer nieuws posten. Zou zonde zijn as dit feesje niet kon doorgaan :( |
|
|
| FredNova |
| HvS Sint-Truiden is zowat heel de zomer vol geboekt... (verwacht er binnenkort enkele BeTA's ;) meer info soon) |
|
|
| Jasperovitsj |
Rector is bijna zeker dat we die kunnen krijgen, maar het zou mijn inziens wel leuker zijn moesten we een andere locatie kunnen vinden :)
Dus ja Tom, neem maar contact op met da Musiccafé als ge wilt ;) |
|
|
| Bertn |
ik ken iemand die in met musicafé werkt, ik kan het hem altijd eens vragen...
ik vrees echter voor 2 dingen:
1 dat het heel duur is
2 dat ge de bovenste zaal niet apart kunt afhuren |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ga is horen hé, wie weet valt het toch nog mee :) |
|
|
| Kaidreas |
| de planeet in mechelen. is anders wel aardig, maar niemand is van mechelen peinsk :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
de planeet in mechelen. is anders wel aardig, maar niemand is van mechelen peinsk :D |
In Mechelen moogt ge u de laatste tijd nogal veel verwachten aan vechtpartijkes op fuiven, naar het schijnt. Groepkes van gasten die enkel uitgaan om keet te schoppen. So they say, weet nu ook ni wa ervan waar is, though. |
|
|
| MikeVee |
^^^
Dat klopt, kan er over meespreken kom wekelijks wel een paar keer in Mechelen.
Maar volgens Bart Somers is er niets aan de hand :rolleyes: :clown: .
Bovendien sluit alles in Mechelen om 4u al (uren wachten voor de mensen die met het openbaar vervoer komen). |
|
|
| Bertn |
Voor musicafé kreeg ik het volgende te horen:
-Grote zaal: 300 euro (personeel, opkuis, zaal)
- Zaal Boven: 150 euro (personeel, opkuis, zaal)
Capaciteit is ongeveer 150 man in sardienenhouding
www.musicafe.be
nu weet ik wel niet of dat boven wel een goeie installatie is, + ik weet niks van de belichting aldaar... |
|
|
|
|