return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 114)
View this Thread in Original format
eieregooie
Dat is al een leuke opkomst zelfs als erverder niemand komt :p
Push2005
Kben echt benieuwd hoe vol het gaat zitten :)
Yimanya
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Gladius
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt (Maarten) + paar maten
Xilver
Joa kheb er ferm goesting in.

En somebody, please, speel Orjan - Arctic Quest :)
Margaux
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt (Maarten) + paar maten
Margaux + Solar1 + 2
Bertn
quote:
Originally posted by Xilver
Joa kheb er ferm goesting in.

En somebody, please, speel Orjan - Arctic Quest :)



bedoel je arctic globe?:p


en ik heb er ook zin in, hoewel ik eerst nog een kater van gisteren moet verwerken:nervous:
Xilver
quote:
Originally posted by Bertn
bedoel je arctic globe?:p


ja just

arctic quest is iets anders

met hun voze namen :p
domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
bedoel je arctic globe?:p



of Arctic Quest - Renaissance :p

Xilver
quote:
Originally posted by domineesje
of Arctic Quest - Renaissance :p


Da's ook een goei plaat, maar ik bedoelde wel effectief Orjan - Arctic Globe
Bertn
en Jonas steur vindt die arctic globe een van de beste platen van het moment, hij steekt die in elke set van hem. dus ik denk da ge die zeker zult horen vanavond:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement