|
BETA Party v3 (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Anyway: Airwave, Menno en Jonas Steur hadden toch al eens toegezegd, ni? Zou 'n mooie affiche zijn |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Anyway: Airwave, Menno en Jonas Steur hadden toch al eens toegezegd, ni? Zou 'n mooie affiche zijn |
Negotiations are in progress |
|
|
| mrcanon |
| haha lekker dichtbij, de rector :) |
|
|
| Push2005 |
Ik ben aan't onderhandelen voor volgende dj's een back2back te doen draaien.
Armin Vs. Mike
Ferry Corsten Vs. Paul Van Dyk
én
Dj Tiësto Vs. Dj Sammy :crazy:
Btw, als jonas en menno komen dan steel ik hun exclusieve cdr's :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
Sgoe, ksnap het. Had ook ni anders verwacht na eruit gesmeten te zijn met de contest :rolleyes: |
zijt ge gefrustreerd omda ge eruit ligt of zo? tis maar een wedstrijdje he:) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Bertn
zijt ge gefrustreerd omda ge eruit ligt of zo? tis maar een wedstrijdje he:) |
lol, wie is niet gefrustreerd :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
lol, wie is niet gefrustreerd :toothless |
Ik ben nie gefrustreerd, enkel een beetje teleurgesteld ;)
Zolang de mensen nu nie van me denken dak er de botten van kan ist goed voor mij :p
BTW Tiger, kvond uw setje best wel aangenaam, nice taste :) |
|
|
| Kaidreas |
dan nog als u botten het dan toch niet kunnen, big deal. het is precies het einde van de wereld als je geen perfecte mix kan maken.:rolleyes:
kpeins dat sommige mensen hier toch echt wel is dringend ff moeten buitenkomen hoor. |
|
|
| TatanaGirl |
Fijn dat er nog eens een Beta-party komt. Alleen spijtig dat het weer zo ver is voor ons. Hopelijk kan ik komen en moet ik dan niet werken.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
dan nog als u botten het dan toch niet kunnen, big deal. het is precies het einde van de wereld als je geen perfecte mix kan maken.:rolleyes:
kpeins dat sommige mensen hier toch echt wel is dringend ff moeten buitenkomen hoor. |
Dermee da we gaan snowboarden van 't weekend he. Chaletke is trouwens vastgelegd, dus ge zult 's zaterdagmorgen ferm vroeg bij ons mogen staan :)
Edit: Misschien is 't gemakkelijker als we u komen uithalen. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
dan nog als u botten het dan toch niet kunnen, big deal. het is precies het einde van de wereld als je geen perfecte mix kan maken.:rolleyes:
kpeins dat sommige mensen hier toch echt wel is dringend ff moeten buitenkomen hoor. |
Ik ben niet gefrustreerd over men setje zenne ik heb andere frustraties :eyes: :stongue:
Tis waar wattie zegt he...:cool: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dermee da we gaan snowboarden van 't weekend he. Chaletke is trouwens vastgelegd, dus ge zult 's zaterdagmorgen ferm vroeg bij ons mogen staan :)
Edit: Misschien is 't gemakkelijker als we u komen uithalen. |
Omg, snowboarden. Zo'n chickmagneet achtige bezigheid :haha:...
hmmn, nu vakantie pakken... da zen de slimsten:confused: :clown: |
|
|
|
|