|
BETA Party v3 (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Pheatus |
| Misja Helsloot, Joop, AvB? :toothless |
|
|
| MikeVee |
| Nosferatu? :cool: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Xilver
Menno? |
Blijkbaar niet, aangezien die naam op de 2de post van pagina 29 gezegd is :conf: |
|
|
| diddi |
Lange? Gielen mss? Alhoewel, das genen echte hollander. Rank 1 mss :crazy:
Ik heb juist telefoon gehad uit Duitsland, PvD wil ook wel komen draaien :conf: :stongue: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Blijkbaar niet, aangezien die naam op de 2de post van pagina 29 gezegd is :conf: |
mi scusi |
|
|
| Jasperovitsj |
| en als ik nu eens als hint 'traffic' zeg?! :D |
|
|
| Moondust |
hhmm traffic????
...nee doet niet direct iets rinkelen :toothless |
|
|
| Moondust |
satoshi tomiie?
klinkt alleszinds zeker hollands:stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
haha wie weet eh.. maar da was een grapske :toothless
nu ff een serieuze hint: 'armada'?! :D |
|
|
|
|