|
BETA Party v3 (pg. 80)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Flyer komt ook op de frontpage van Lazerhothits :) |
|
|
| djcresto |
| Gratis bij skynet lukt me zeker niet meer vandaag. 10 euro of niet, mij maakt het niet zoveel uit. En een be oogt wel mooier dan een tk? |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Tijd om je sig up te daten schat ;) |
|
|
| Pheatus |
Moet ik de registratie inorde brengen?
Anders schiet ik die wel voor hoor (is zoiezo al zo :P).
Op welke naam registreren we die? Kwestie van volgens de wet te werken ;).
btw: voor de onwetenden -> je kan de muziek stil leggen als je klein beetje onder die muziek-bar gaat staan met je muis. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Moet ik de registratie inorde brengen?
Anders schiet ik die wel voor hoor (is zoiezo al zo :P).
Op welke naam registreren we die? Kwestie van volgens de wet te werken ;).
btw: voor de onwetenden -> je kan de muziek stil leggen als je klein beetje onder die muziek-bar gaat staan met je muis. |
die van u?
anders die van mij?
:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Flyer komt ook op de frontpage van Lazerhothits :) |
En de sets zullen waarschijnlijk na de party op Lazerhothits uitgezonden worden (mits toestemming van de dj's ;) ). Dus dj's, nog een reden om jullie best te doen :p |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Knap website design!
>> Misschien nog ergens ne link zetten naar het forum (hier), da's altijd wel handig :) en verder misschien de artist en titel van het BETA-anthem vermelden ergens onderaan.
Ik ben ook wel voorstander van een .be domein omdat .tk tegenwoordig 15 seconden nen banner toont in het begin. :whip: |
|
|
| Meltoz |
VETTE flyer, proper gedaan zou'k zeggen :) Had zo een beetje dezelfde opmerkingen die ondertussen al de revue gepasseerd zijn...
Betaparty is blijkbaar gelinkt aan een amerikaans bedrijf of heb'k het hier mis, LINK , maar het doet er niet echt toe denk ik he... :rolleyes:
Heb er alvast héél véél zin en hoop echt dat de sets opgenomen zullen worden!!! Het is SUPER zalig om bij het luisteren van deze sets terug te denken aan die leuke momenten dat er geweest zijn :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
en verder misschien de artist en titel van het BETA-anthem vermelden ergens onderaan.
|
Good point :) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Betaparty is blijkbaar gelinkt aan een amerikaans bedrijf of heb'k het hier mis, LINK , maar het doet er niet echt toe denk ik he... :rolleyes:
|
Da is normaal bij een gratis .tk domein. |
|
|
| Real |
Da's het adres van .tk, dus elk gratis .tk adres linkt naar dat adres. :)
Een .be domein zou wel mooi ogen! (maar dan moet die flyer wéér aangepast worden :D ) |
|
|
|
|