|
BETA Party v3 (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| Dries wil gewoon ne stripact :cool: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
owja nog iets. ik las in je post, een poll zou het organiseren van een party alleen maar vertragen. mja mss wel maar is het een beta party of een jasper in concert? |
Dat is ook waar... een poll zou alles vertragen. En hoe zouden met een poll ooit nieuwe dj's aan bod komen; dan worden gewoon al diegene die vorige maal goed waren teruggestemd. ;)
Jasper & Gert zullen dat wel niet op 1 2 3 beslissen zeker? :p
Trouwens, als het volgende feestje er miss al binnen enkele maanden aankomt dan is het maar een korte tijd wachten hé :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik zeg gewoon: waarom niet iemand anders... das alles ze jasper!
er zijn toch genoeg beta's die volgens mij wel zo'n kansje willen krijgen? is er onlangs nog een thread aangemaakt met de vraag wie zou willen draaien? aan guy al gevraagd? das naar mijn weten ook een goede dj.. dj zevan? (ooit een cd van gekregen... lang niet slecht.)
ik zit niet op u te kakken, kvind gewoon als ge het over een overkill hebt moet ge u eigen erbij nemen, en ander volk een kans geven. |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het is niet zo dat ik mezelf erop heb gezet zonder meer. Ik heb 3 andere dj's gecontacteerd voor een warm-up set, en die konden allemaal niet. Dus ja, waarom zou ik het dan zelf niet doen? |
______________________________________________________
Ik ben zelfs niet zo zeker van het feit dat terugkomende namen negatief hoeven te zijn. Enige continuïteit is handig als je een concept aan het uitbouwen bent.
Anyway, het wordt gewoon goed. Punt. :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
iedereen terug happy? :D |
Sure :)
En zoals Ei al zei: die overkill ging over het aantal bekende dj's op de affiche, niet over de Beta's zelf. Er is wel degelijk veel tijd in de line-up gekropen, en er zijn ook veel mensen gecontacteerd die gewoon niet konden, zoals bijvoorbeeld Zevan ;) Dus ofwel zoeken we nog weken verder en vragen we het aan dj's die hier misschien 1 keer op een half jaar komen posten. Is dat de bedoeling dan? :) En komaan, als ik een Jasper in concert wou had ik mezelf 3 uur laten draaien hé, ik hou niet van half werk :p
En zoals Gert al zei: deze line-up is gemaakt met in het achterhoofd de line-up voor V4, en die zal er dan weer compleet anders uitzien, mét nieuwe namen en dj's die misschien op deze editie verwacht waren. Reken er ons daarna pas op af, in plaats van nu ;) |
|
|
| Bertn |
| gans dat mysterie rond V4... geef maar toe dat jullie heimelijk Tiësto al hebben geboekt:p |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb wel mijn vermoedens hehe |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
geef maar toe dat jullie heimelijk Tiësto al hebben geboekt:p |
Voor de opkuis van de zaal :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Voor de opkuis van de zaal :p |
, ik hoopte dat ik dat mocht doen.
Normaal ben ik er ook, line-up is meer dan goed naar men zin. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| 'k snap het hele gedoe niet zo rond de line-up :) Die kan toch bijna niet beter? Bovendien kan het geen kwaad om enkele mensen te laten terugkeren die hiervoor ook al eens op een BeTA-party hebben gespeeld, beter dan mensen die helemaal niet zo vaak het BeTA-forum bezoeken denk ik dan zo. En bovendien zou ik zo ook niet direct een andere geschikte dj zien om de warm-up te doen dan Jasper ... |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Trouwens nog eens de volledige line-up mét uren erbij:
21u00 - 22u10: Vega
22u10 - 23u20: Tilt
23u20 - 01u00: Airwave (live/dj set)
01u00 - 02u40: Jonas Steur
02u40 - 03u50: Real
03u50 - 05u00: Bax |
Wat een feest, en is't nu gratis? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Wat een feest, en is't nu gratis? |
jaja :D |
|
|
|
|