|
BETA Party v3 (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Omg, snowboarden. Zo'n chickmagneet achtige bezigheid :haha:...
hmmn, nu vakantie pakken... da zen de slimsten:confused: :clown: |
Nieje, geen verlof, gewoon 'n weekendje. Ma kheb nu wel verlof, kzit thuis met buikgriep. Hopelijk is 't zaterdag beter. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nieje, geen verlof, gewoon 'n weekendje. Ma kheb nu wel verlof, kzit thuis met buikgriep. Hopelijk is 't zaterdag beter. |
Buikgriep in de sneeuw :toothless |
|
|
| Bertn |
| ik wil ook gaan skieën:( |
|
|
| Jasperovitsj |
| We zullen Furax boeken voor de Beta Party hoor ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
lol, wie is niet gefrustreerd :toothless |
der gaan er hier nog een pak meer gefrustreerd zijn als ze mijne mix te horen krijgen lol :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| jonge, stopt is, ge hebt ze hier allemaal geowned! Volgens mij hedde gij ne set van den armijn opgestuurd joeng. Ge gaat winne, gegarandeerd! You absolutely rock! |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De 2de editie was ook in de Rector ;)
|
Ah, memories :D |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Eagle`
der gaan er hier nog een pak meer gefrustreerd zijn als ze mijne mix te horen krijgen lol :nervous: |
:rolleyes:
Nice dat er een BETA-feestje komt! ;) Thanx Cresto
EDIT: die filmkes zijn echt wel :tongue2 |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
tryin' to be there ;)
echt wreed lang geleje da'k nog es volk van dit forum gezien heb :) (op enkele peepz na natuurlijk :D)
en een groovy warm-upje zie'k nog wel eens zitten hoor :p (kan't ma vermelden eh :D) |
|
|
| TOR |
| Kindred Spirits Live > * :o |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by TOR
Kindred Spirits Live > * :o |
That would be cool :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Moest dat mogelijk zijn, meteen! :) |
|
|
|
|