|
BETA Party v3 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| En met alleen de 75 man die er vorige keer waren, is het daar dan vervelend leeg, of gaat dat qua sfeer en opvulling? |
|
|
| Bertn |
wel, eigenlijk is die onderste zaal verdeeld in 2 delen. je hebt zo een inkom met bar en stoeltjes en zo, en als je dan door een soort van open poortje gaat kom je op de dansvloer. Als er 100 man op dat feestje zijn staat die dansvloer toch "genoeg" vol. dan moet wel iedereen op die dansvloer staan natuurlijk.
2 risicos natuurlijk: het is in de vakantiemaanden EN het is in het weekend. dus daar zullen nul studenten naartoe komen he... |
|
|
| Jasperovitsj |
Wat ik er nu van denk:
Gaan voor de Rector vanwege de financiele zekerheid en de mogelijkheid (enfin, zekerheid) om nog winst te maken. En dan kunnen we voor de volgende party desnoods het Musicafé boeken, en dan hoeven we ons niet zo veel zorgen te maken over eventueel verlies aangezien het budget groter zal zijn. Dan hebben we ook meer ruimte voor promotie en dergelijke, en dan is zo'n grotere zaal wss wel meer haalbaar dan ze nu is. :) |
|
|
| pooley |
| Ik zou musiccafé overwegen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Hoe zit het met sponsoring in Leuven? Want het volledige budget dat we nog in kas hebben gaat al naar de zaalhuur, dus dan schiet er niks meer over voor promotie en andere eventuele onkosten. :)
En hoe zit het met de drank daar? Krijgen we een deel van de opbrengst, moeten we zelf meehelpen? En Sabam, zit dat bij in de huurprijs of moeten we dat ook nog apart betalen? |
|
|
| Bertn |
| Ik zal nog eens een mailtje zenden naar die kerel van het musicafé |
|
|
| djcresto |
mja mij lijkt het toch ook risicovol.
De termijn is kort, prijs is nie overdreven maar toch ook niet weinig voor ons budget. Sponsoring zoeken op zo'n korte termijn is ook nie echt eenvoudig. Blijkbaar is de rector in Gent echt wel een goedkope zaal;
Andere optie is gewoon de volledige boel uitstellen. |
|
|
| Bertn |
| Ik vind het ook een risico hoor... maar ik wacht nog ff totdat die musicafé kerel heeft teruggemaild ivm sabam kosten en drank en zo.. |
|
|
| xcape |
musiccafé zou cool zijn! Even afwachten hoe het met de drank zit. Sponsoring in Leuven denk ik wel dat niet zo makkelijk te vinden is
. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
dienen ambras das door al die jonge marokanen, gvd die zitten daar altijd ambras te zoeken, niet gewoon. das daar nog een stuk erger dan in anvers ze. |
Hmz... waar heb ik dat nog gehoord?
Der komt schot in de zaak.. nice... Thx Jasper
gReetz |
|
|
| Bertn |
Slecht nieuws manne:
| quote: | Sabam moet je inderdaad apart betalen, dat is trouwens altijd zo. Behalve als het een privéfeestje is, dan kan je dat omzeilen. Dat wil dan ook wel zeggen dat je geen affiches maakt en enkel op uitnodiging binnen komt.
Percent op de drank is 12% en dat is op de prijs die de klant betaald (de omzet dus) en niet op de kostprijs van MusiCafé.
Ik kan je wel zeggen dat je je gaat moeten haasten want MC is quasi volledig volboekt tot eind oktober (zeker in de weekends)
Tot de volgende,
Bart |
|
|
|
| Aurélie |
| Vraagje ivm het kleine zaaltje vh musiccafé. Op hoeveel man doelen jullie ? Het is een klein gezellig zaaltje , maar wel nogal warm. |
|
|
|
|