return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 103)
View this Thread in Original format
TOR
^ Ook gedaan enkele dagen terug :o

Ik heb toch al minstens 1 persoon overtuigd :p
eieregooie
Jammer dat op veel plaatsen nog de 7 juni flyer te zien is :p
domineesje
wat merk ik nu :eyes:
heeft een domme mod mijn topic van betaparty gedelete op een forum!!!!

moest ge nu mijn comment daar van zien
:whip:
eieregooie
link? :D
domineesje
is in mod part ;)
ben er echt razend!!!!!!!!!! (gaat hem niet enkel om die topic, ook anderen niet van mij)
eieregooie
quote:
Originally posted by domineesje
is in mod part ;)
ben er echt razend!!!!!!!!!! (gaat hem niet enkel om die topic, ook anderen niet van mij)

lol

Lekkere mods heb je dan, als ze onderling ruzie gaan lopen maken :p


copy/paste? (A)
domineesje
ik ben er geen admin ze op die :)
heb ze wel aangevraagd ;)
domineesje
quote:
ik weet niet wie dat het is, heb een vermoeden... (ge moogt gerust weten wie ik denk, basil, aaan mijn msn gesprekken te zien, maar kan niet blijven zwijgen)
maar topics worden zo maar niet gedelete!!! (remember wat gezev er ik had)
mij valt het idd direct op maar zwijg voor de rust!

ik kreeg opmerking van frank dat ik het niet mocht doen! waarom een ander wel

wie heeft topic van kellyke verwijderd, betaparty, etc....

en ge moogt het weten frank, had ook graag gewild dat ge iets deed van lazer of dergelijke voor beta party (zo zagen we u ook nog eens), maar ik persoonlijk had schrik voor een invasie van ZILLION op een te kleine plaats en we hadden er geen zin in (stay friends)
mss was dat de reden dat topic gedelete is ;) , maar twijfel er echt aan dat jij die gedelete hebt!


ale al bij al, ik vind die mod die ze delete, moet geen mod meer zijn!!!!

sorry als ik zo direkt ben!!!!
eieregooie
lol, wat een heisa :toothless
domineesje
quote:
Originally posted by eieregooie
lol, wat een heisa :toothless


mahja als ik iets removed is't van
"waar zijn al die posts???"

FredNova
zal ID&T nieuwsitem ook nog eens omhoog halen sebiet

btw: ik zal er ook zijn + ? (minstens 1)
Real
Ga jij nu zorgen voor het recorden Ei?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement