|
BETA Party v3 (pg. 103)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
^ Ook gedaan enkele dagen terug :o
Ik heb toch al minstens 1 persoon overtuigd :p |
|
|
| eieregooie |
| Jammer dat op veel plaatsen nog de 7 juni flyer te zien is :p |
|
|
| domineesje |
wat merk ik nu :eyes:
heeft een domme mod mijn topic van betaparty gedelete op een forum!!!!
moest ge nu mijn comment daar van zien
:whip: |
|
|
| domineesje |
is in mod part ;)
ben er echt razend!!!!!!!!!! (gaat hem niet enkel om die topic, ook anderen niet van mij) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
is in mod part ;)
ben er echt razend!!!!!!!!!! (gaat hem niet enkel om die topic, ook anderen niet van mij) |
lol
Lekkere mods heb je dan, als ze onderling ruzie gaan lopen maken :p
copy/paste? (A) |
|
|
| domineesje |
ik ben er geen admin ze op die :)
heb ze wel aangevraagd ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | ik weet niet wie dat het is, heb een vermoeden... (ge moogt gerust weten wie ik denk, basil, aaan mijn msn gesprekken te zien, maar kan niet blijven zwijgen)
maar topics worden zo maar niet gedelete!!! (remember wat gezev er ik had)
mij valt het idd direct op maar zwijg voor de rust!
ik kreeg opmerking van frank dat ik het niet mocht doen! waarom een ander wel
wie heeft topic van kellyke verwijderd, betaparty, etc....
en ge moogt het weten frank, had ook graag gewild dat ge iets deed van lazer of dergelijke voor beta party (zo zagen we u ook nog eens), maar ik persoonlijk had schrik voor een invasie van ZILLION op een te kleine plaats en we hadden er geen zin in (stay friends)
mss was dat de reden dat topic gedelete is ;) , maar twijfel er echt aan dat jij die gedelete hebt!
ale al bij al, ik vind die mod die ze delete, moet geen mod meer zijn!!!!
sorry als ik zo direkt ben!!!!
|
|
|
|
| eieregooie |
| lol, wat een heisa :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
lol, wat een heisa :toothless |
mahja als ik iets removed is't van
"waar zijn al die posts???" |
|
|
| FredNova |
zal ID&T nieuwsitem ook nog eens omhoog halen sebiet
btw: ik zal er ook zijn + ? (minstens 1) |
|
|
| Real |
| Ga jij nu zorgen voor het recorden Ei? |
|
|
|
|