|
BETA Party v3 (pg. 131)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Real
De Soeverein in Lommel zou wel zalig zijn, maar das iets te groot en duur vrees ik. :) |
en ni zo geweldig goe bereikbaar?:) |
|
|
| Real |
Voor mij wel. :toothless
Nee maar ge hebt gelijk, Lommel is idd nogal een uithoek van het land. Plus, er woont geen enkele BeTa in deze streek. (behalve Dries) |
|
|
| christina |
| waarom volgende keer ni in leuven?:D |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| of Antwerpen... |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Real
Voor mij wel. :toothless
Nee maar ge hebt gelijk, Lommel is idd nogal een uithoek van het land. Plus, er woont geen enkele BeTa in deze streek. (behalve Dries) |
Ik woon ook in die streek :D
( maar de soeverein is wel lichtjes te groot denk ik hahaah ) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Estuera
( maar de soeverein is wel lichtjes te groot denk ik hahaah ) |
Tel mij daar ook nog maar bij :D
Maar moest het dan toch in Limburg doorgaan, zie ik toch liever Hasselt ofzo als locatie.. (we kunnen mss ooit eens de Ethias afhuren? :toothless ) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Tel mij daar ook nog maar bij :D |
En Buoyant, Giesber, xcape, TatanaGirl en mezelf ook ;) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Estuera
( maar de Soeverein is wel lichtjes te groot denk ik hahaha ) |
Houden we het feest toch gewoon in jouw achtertuin ?! :stongue: :stongue: (De apparatuur is er toch al, dus....)
Zeggum: Wie doet de BBQ ? :toothless
Wat een voorstel voor een locatie voor v4 toch allemaal teweeg kan brengen,whahhahahaha :disbelief :thepirate
(Ik zit nog na te genieten van v3...)
Maar Antwerpen is ook goed hoor, vanaf Leiden alsmede Bergeijk prima aan te rijden :clown: |
|
|
| Devilex |
| Denk dat het ook best ergens rond/in de driehoek Antwerpen-Brussel-Gent plaatsvind ze, anders zit ge meteen in een uithoek en is de afstand voor sommigen echt té groot. |
|
|
| diddi |
Jammer dat ik er niet kon bij zijn (wegens familiale verplichtingen ;)). Twas precies wel dik in orde aan de foto's te zien. Op naar naar v4 zou ik zo zeggen!
Mercikes aan de organisatoren, dj's, ... R.E.S.P.E.C.T. |
|
|
| djcresto |
| de sporthal van Oudegem (beta party V1) is ook een optie. BBQ en zwemmogelijkheid gegarandeerd :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
de sporthal van Oudegem (beta party V1) is ook een optie. BBQ en zwemmogelijkheid gegarandeerd :p |
We hadden het juist over uithoeken :p |
|
|
|
|