|
BETA Party v3 (pg. 108)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Pheatus zal het nog wel fixen allemaal. Hij moet ook nog de tijd vinden om dat last minute nog aan te passen hé :) |
|
|
| Push2005 |
| Die foto van menno is geweldig :D |
|
|
| Real |
Als ik op Line-up klik gebeurt er gewoon niks. :nervous:
EDIT: hoera nu wel.  |
|
|
| FredNova |
| Nice nice, ik kijk er alvast naar uit :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Menno de Jong!! Zalig! Ik ben er zeker bij, heb ondertussen al iemand gevonden die meewil. Dit wil ik echt nie missen! |
|
|
| DJ Zetski |
| Ik ben de bladzijde aant zoeken met de baan vanaf 't station naar de Rector... Normaal gezien heeft er da iemand uitgelegd maar 'k vind die nie onmiddellijk terug. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ergens tussen pagina 85 en 90 geloof ik, daar staat zowel een beschrijving als dat plannetje :) |
|
|
| Real |
| quote: | Gent-Sint-Pieters afstappen... daarna richting citadelpark (da ligt 200 meter verder); door het park wandelen... Let op voor de homo's in de late uurtjes . En als je het park doorbent kom je automatisch op een druk kruispunt; die straat is de overpoortstraat.
Wandeltijd = 15 mins
Fietsen = 6 mins ofzo |
|
|
|
| djcresto |
| wie draait er vrijdag plus ultra? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ikke, als opener :p |
|
|
| Nyah |
Nice - Jonas Steur en Menno de Jong 
Nog eens dat zalig mixke van hen back2back van in de Asta opzetten :toocool: |
|
|
| Bl@ckOut |
| verdekke he, ik dacht toch een 2-tal man overtuigd te hebben maar ze hebben alle 2 afgehaakt. Kzal dus moeten passen. |
|
|
|
|