|
BETA Party v3 (pg. 95)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by domineesje
das toch de decascoop parking dat ze zeggen he? dan is die is die tot 1u te betalen (dacht ik) |
Yep, naast het water. Van de uren dat je moet betalen ben ik niet op de hoogte.
Mss iemand anders wel... |
|
|
| FenixStyle |
Ik weet dat de derde editie nog niet eens achter de rug is, maar toch bij deze.. Indien er vierde editie van BETA-Party zou komen, lijkt het me niet slecht om eens een keer de andere kant van het land aan te doen. Kwestie dat de mensen van Antwerpen en vooral Limburg niet weer zo ver moeten reizen. :)
Bij deze heb ik alvast een voorstel als eventuele locatie in Limburg:
De bussiness-seats in het stadion van KRC Genk.. Er wordt geen huurprijs gevraagd, wel vraagt KRC een percentje op inkom en drank. Zover ik weet moet er ook via hen het licht en geluid geregeld worden, de prijs hier voor varieert naargelijk het pakket wat er gekozen wordt.. Maar het kan ook zijn dat dit niet verplicht is en de organisatie dus ook zelf voor licht en geluid mag zorgen.
Als organisatie wordt ge ook verplicht om een veligheidsfirma (min 2personen) in te huren, maar ik geloof dat de stad Genk hier wel tot de helft van terugbetaalt via subsidies.
Qua bereikbaarheid ligt het stadion vlakbij de autostrade, en is er ook een treinstation in de buurt..
Ikzelf vind het alvast een ideale locatie voor fuiven van de omvang van de BETA-Party :)
De volledige uitleg staat HIER |
|
|
| Push2005 |
En hoe zit het dan met de West-Vlamingen ;) Er zitten er hier toch ook een paar
De afstand Limburg - Gent is bvb voor mij hetzelfde als Brugge - Antwerpen hé... Kvind dat de provincie nog redelijk neutraal ligt + gent is makkelijk te bereiken...
Tzal voort gemak best wel steeds in O-Vl; Antwerpen of Vl Brabant plaatsvinden denk ik :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
En hoe zit het dan met de West-Vlamingen ;) Er zitten er hier toch ook een paar
|
Mensen met zo'n vies dialect zijn toch niet gewenst. :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Mensen met zo'n vies dialect zijn toch niet gewenst. :p |
Mij goed; ik ben toch antwerpenaar en dan hebben we geneens meer last van :nervous:TOR:nervous:
:D |
|
|
| djcresto |
| Alle voorstellen zijn altijd welkom. Maar samen met de voorstellen zijn ook mensen die het voorstel willen uitwerken altijd welkom. Daarom als je meer prijzen op je voorstel kan plakken en zelf eens kan horen voor een aantal praktische dingen zou dat al goed meegenomen zijn. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by djcresto
Alle voorstellen zijn altijd welkom. Maar samen met de voorstellen zijn ook mensen die het voorstel willen uitwerken altijd welkom. Daarom als je meer prijzen op je voorstel kan plakken en zelf eens kan horen voor een aantal praktische dingen zou dat al goed meegenomen zijn. |
Moest er ooit een fuif in Limburg komen, wil ik dan ook wel gerust een deel van de organisatie voor mijn rekening nemen.. :)
In volgende tekst staat alvast de meeste informatie.. ;) :
Fuiven op KRC, een goed idee!
--------------------------------------------------------------------------------
De nieuwe voorwaarden zijn er!!!
Principe
KRC-Genk heeft met zijn Fenixstadion een ideaal fuifcomplex. Vandaar dat de stad Genk en KRC-Genk gezamelijk onderstaande voorwaarden overeenkomen om in de corners en businessarea van het stadion te fuiven.
Het uitgangspunt van deze overeenkomst is dat jongeren op een soepele manier kunnen fuiven op KRC-Genk, zo wordt de ruimte fuifklaar gemaakt en hoeven de jongeren enkel te zorgen voor promotie en de nodige vergunningen.
KRC-Genk vraagt geen huurprijs voor het gebruik van deze faciliteiten, maar vraagt een procent op de kassaopbrengsten en drankverbruik. Op die manier zijn de organiserende jongeren niet afhankelijk van het aantal bezoekers en lopen ze minder financieel risico.
Voor wie?
In principe kan iedereen een fuif organiseren op KRC-Genk.
De Initiatiefnemer kan zijn:
een jeugdwerking
andere verenigingen;
samenwerkingsverbanden tussen verschillende verenigingen;
een informele, toevallige groep van personen.
Belangrijk is dat de fuif zich specifiek richt naar jongeren jonger dan 25 jaar.
Als locatie werd gekozen voor de corners en businessarea van het Fenixstadion,
< 350 personen corner op het tweede of het derde verdiep;
vanaf 350 personen tot 475 personen corner op het vierde verdiep;
vanaf 450 personen tot 1200 personen in de businesarea.
Faciliteiten
Wanneer een organisatie hier een fuif wil organiseren, zorgt KRC-Genk voor het volgende:
Het 'fuifklaar' maken van de ruimte:
er kan kosteloos nadar geplaatst worden;
er wordt gezorgd voor licht, geluid en een podium. Deze kost wordt aangerekend, zie verder in de overeenkomst onderdeel 'licht en geluid'. Zowel de opbouw als de afbraak gebeurt door KRC-Genk;
het kosteloos poetsen na de fuif;
het voorzien van drank aan de togen. Het drankverbruik wordt aangerekend, zie verder in de overeenkomst onderdeel 'Drank';
het kosteloos voorzien van een vestiaire, mits een vergoeding van € 0,50 wordt betaald per jas;
het kosteloos voorzien van een supervisor aan de toog;
het kosteloos voorzien van een wc-dame, mits een klein bedrag van € 0.25 wordt gevraagd voor het gebruik van het toilet.
Verder neemt KRC-Genk alle kosten van verwarming, energie en water voor zijn rekening, evenals de kosten voor de billijke vergoeding.
Voorwaarden
Er wordt geen huurprijs gevraagd, maar volgende voorwaarden zijn van toepassing:
Inkom:
1/3 van de inkomprijs is voor KRC-Genk met een minimum van € 1,00 per betalende bezoeker.
Licht en geluid:
KRC-Genk zorgt voor licht en geluid. De organisatie kan kiezen uit 3 door kRC-Genk samengestelde modules:
Module 1: Basispakket* ________________________________________€ 150,00
Module 2: Basispakket + dansvloer + 2 bruggen ____________________€ 250,00
Module 3: Basispakket + dansvloer + 2 bruggen + volledig sfeerlicht ____€ 750,00
(*) Basispakket bestaat uit: 1 discobar met bijhorende geluidsboxen - 1 lichtstatief met 2x4 gekleurde lichtspots.
Drank:
De togen worden bemand door de verenigingen zelf; bovendien voorziet KRC-Genk kosteloos een supervisor aan de toog;
Voor aanvang van de fuif wordt een stock opgemaakt en na afloop wordt er opnieuw een stock gemaakt door KRC-Genk. De toog wordt na afloop achtergelaten in de staat waarin deze zich bevond voor aanvang van de fuif;
KRC-Genk krijgt per verkochte bonnetje € 0,95;
Het aantal verkochte consumpties wordt berekend op basis van het aantal verkochte bonnetjes, niet op basis van het aantal verkochte drankjes, verder gekoppeld aan stockcontrole als tegencontrole.
Bij het schenken van cocktails voorziet KRC-Genk ook de sterke drank en vraagt KRC-Genk 2 bonnen (dus= 2x € 0,95). Dit kan echter nog van fuif tot fuif bekeken worden.
Indien de organisatie dit wenst kunnen de hergebruikbare bekers van de stad Genk gebruikt worden. Deze zijn te verkrijgen op de stedelijke Uitleendienst.
Bijkomende afspraken:
Er wordt gewerkt met het bonnensysteem van KRC-Genk.
Indien gewenst kan er een eetstand voorzien worden door KRC-Genk. Verdere afspraken hieromtrent kunnen met KRC-Genk gemaakt worden.
De organisatie is verantwoordelijk voor:
°De aanvraag en betaling van SABAM;
°De aanvraag en betaling van de nachtvergunning;
°De melding van de fuif bij de Dienst Preventie;
°De aanvraag en betaling van de sterke drankvergunning (indien er sterke drank wordt geschonken).
Wedstrijdverschuiving en andere onverwachte gebeurtenissen?
Vanaf het moment dat een organisatie een contract ondertekent met KRC-Genk, is dit bindend. Indien de fuif niet kan plaatsvinden om bovengenoemde redenen, betaalt KRC-Genk de tot dan toe door de organisatie reeds gedane onkosten terug aan de hand van voor te leggen facturen. Ook de totale inkomprijs bij een volgende fuif -georganiseerd door dezelfde organisatie - naar deze organisatie gaan.
Bewakingsfirma:
Tijdens een fuif op KRC-Genk is het verplicht minimum 2 mensen van een erkende bewakingsfirma in te huren. De kosten zijn voor de organisator.
Naargelang het type van de fuif kunnen er meer bewakingsagenten ingezet worden. De keuze van firma is vrijblijvend en wordt bij elke aanvraag gecontroleerd door de Dienst Preventie.
Procedure:
Wanneer een organisatie een fuif wil organiseren, worden volgende stappen genomen:
De organisatie neemt contact op met de Dienst Jeugd, deze zorgt voor een duidelijke uitleg van de voorwaarden en de begeleiding van het proces en verwijst de organisatie door naar de Dienst Preventie om de nodige vergunningen te regelen;
De organisatie neemt contact op met KRC-Genk en samen met de contactpersoon van de Dienst Jeugd komen de drie partijen een datum en voorwaarden overeen. De organisatie en KRC-Genk ondertekenen een contract;
De organisatie neemt een week vóór de fuif contact op met KRC-Genk en overloopt nog een laatste keer de voorwaarden;
Na de fuif betaalt de organisatie het verschuldigde bedrag onmiddellijk cash aan een verantwoordelijke van KRC-Genk. |
|
|
| Bl@ckOut |
| Als we voor de beta-party dan zouden willen shotten kunnen we da ineens daar op 't veld doen :p |
|
|
| Bertn |
| ik vind een party in genk eerlijk gezegd geen zo'n goed idee... dat ligt helemaal niet centraal in het land, en dat is wel een beetje de vereiste van zo'n feestje, niet?:) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik vind een party in genk eerlijk gezegd geen zo'n goed idee... dat ligt helemaal niet centraal in het land, en dat is wel een beetje de vereiste van zo'n feestje, niet?:) |
Gent ligt voor de Limburgers ook niet centraal in het land he :) Daarom dat ik voorstelde om ook eens een andere provincie aan te doen.. En daarna kan Antwerpen of Vlaams-Brabant ook aan de beurt komen, op die manier wordt iedereen tevreden gesteld ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Gent ligt voor de Limburgers ook niet centraal in het land he :) Daarom dat ik voorstelde om ook eens een andere provincie aan te doen.. En daarna kan Antwerpen of Vlaams-Brabant ook aan de beurt komen, op die manier wordt iedereen tevreden gesteld ;) |
West-Vlaanderen ligt dat in Frankrijk ofzo ??
Genk voorstellen is even absurd alsof ik zou voorstellen om het in de panne te doen (dan gaat den John tenminste blij zijn :p)... Centraal int land = Oost-Vlaanderen; Antwerpen & Vlaams Brabant :) |
|
|
| eieregooie |
Volgens mij is t het de bedoeling dat het centraal in het land (Vlaanderen) ligt. In dat geval kan het niet voor de een centraler liggen dan voor de ander of zie ik dat verkeerd? Het is hooguit voor de een langer reizen dan voor de ander, maar dat heb je altijd...
Verder vind ik het maar een beetje onnodig gepiep, hoe groot is Vlaanderen nou helemaal? Ik kan me voorstellen dat het met het openbaar vervoer wel vervelend is, maar regel een auto en een bob en het probleem is opgelost :p |
|
|
|
|