|
BETA Party v3 (pg. 117)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| deze thread wordt gesloten tussen 21u vanavond en 06u morgenvroeg :p |
|
|
| Push2005 |
Ik zijn weg binnen 10 mins :p
Veel succes dj's ;) |
|
|
| Vishnu |
| Effe melden dat een ID van de huidige contest slechts 5 pintjes kost. :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| FF aankleden en dan zen ik weg, met een beteke sjaans kan ik die van 19 uur nog te pakken krijgen |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik zal voor wat tomorrowland posters zorgen, voor zij die er eentje willen... |
Hi Fred,
Zou je er eentje aan de kant willen leggen voor mij? alvast bedankt! |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik zal voor wat tomorrowland posters zorgen, voor zij die er eentje willen... |
Hoeveel hebder zo mss? :) |
|
|
| FredNova |
| kmoet ze nog uithalen ,dus genoeg ;) |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by FredNova
kmoet ze nog uithalen ,dus genoeg ;) |
Ahn cava cava!! :D Kwas al tijdjen op zoek achter eene... Komt schoon uit nu... :tongue2
Alvast bedankt. ;) |
|
|
| eieregooie |
Ik ben alweer thuis, heb problemen gehad met de douane... Niet de juiste papieren of zoeits :(
:clown:
j/k he :p |
|
|
| Den Backer |
"Niet de juiste papieren of zoeits" ...
Wa waarde aant vervoeren mss? :D |
|
|
| Moondust |
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt (Maarten) + paar maten
Margaux + Solar1 + 2
Sam (DJ Zetski) + 2
speentje + 4
Moondust + ? |
|
|
| Stoffie |
| quote: | Originally posted by Moondust
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt (Maarten) + paar maten
Margaux + Solar1 + 2
Sam (DJ Zetski) + 2
speentje + 4
Moondust + ? |
Voeg maar nog 2 vriendinnen bij mij, en mss komen er nog mensen achter ;) |
|
|
|
|