|
BETA Party v3 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
Voor musicafé kreeg ik het volgende te horen:
-Grote zaal: 300 euro (personeel, opkuis, zaal)
- Zaal Boven: 150 euro (personeel, opkuis, zaal)
Capaciteit is ongeveer 150 man in sardienenhouding
www.musicafe.be
nu weet ik wel niet of dat boven wel een goeie installatie is, + ik weet niks van de belichting aldaar... |
300 euro is nog wel te doen vind ik en ziet er wel iets goed uit. Wel nogal chique precies. Kunt ge daar een percentage op den drank krijgen? Of inkom vragen? |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
wow , temenes bom daar
dien grote zaal is echt 'chique' ingericht ... i like it :p
*edit* en de achtergrondmuziek op de site is ook te pruimen :p |
|
|
| E-motion_error |
Ja 't is er wel schoon gemaakt maar als ge het van dichtbij beziet is het allemaal niet zo fijn afgewerkt hoor ;)
Als ge binnenkomt komt ge eerst in een soort lounge bar en daarachter ligt dan de eerste zaal(groot is ze echt niet). De discobar staat verdiep hoger dan dansvloer. Kleine zaal ben ikzelf nog niet geweest. |
|
|
| Bertn |
| bwa, beneden kan toch goed 500 man binnen hoor.. ik heb daar nog fuiven geweten met 700 man zelfs... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kan er iemand daar horen achter opbrengsten op drank en inkom/SABA toestanden? Want het ziet er inderdaad wel serieus vette zaal uit, en als ze financieel haalbaar blijkt... |
|
|
| Bomar |
en toch was het musiccafe mooier en gezelliger een jaar geleden, voor die herinrichting; ik hou echt niet van neon
als ik er kom op een woensdagavond, is het er vaak veel te druk;
beneden techno of house, boven vaak rnb |
|
|
| Bertn |
| ja, ik vond de zaal zoals ze vroeger was ook een pak leuker... nu doet het wat kil aan soms:) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kan er iemand daar horen achter opbrengsten op drank en inkom/SABA toestanden? Want het ziet er inderdaad wel serieus vette zaal uit, en als ze financieel haalbaar blijkt... |
het gaat wel om een zaal van 500 man hé.. en zo'n aantal krijgen we niet bijeen, zou ik zo denken |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by MikeVee
^^^
Dat klopt, kan er over meespreken kom wekelijks wel een paar keer in Mechelen.
Maar volgens Bart Somers is er niets aan de hand :rolleyes: :clown: .
Bovendien sluit alles in Mechelen om 4u al (uren wachten voor de mensen die met het openbaar vervoer komen). |
dienen ambras das door al die jonge marokanen, gvd die zitten daar altijd ambras te zoeken, niet gewoon. das daar nog een stuk erger dan in anvers ze. |
|
|
| Meltoz |
Heb een gehoord achter da zaaltje waar wij ons fuifkes deden: was in zaal "Den ouden tijd" in Herent naast cafe den travoo, prijskaartje 350 € (wel nog zonder muziekinstallatie :(), capaciteit: +/- 300 man (nog wel iets meer denk ik :o)
Musicafe is inderdaad wel chic van binnen, maar beneden misschien wel iets te groot denk'k... :o |
|
|
| Jasperovitsj |
Wat zeg jij Bert (en andere mensen die er al geweest zijn of course), is die grote zaal van Musicafé té groot voor een feestje met de omvang die wij verwachten? :)
Want als het zo is zou het wel zonde zijn om al ons overgebleven budget daarin te pompen... |
|
|
| pooley |
Ben er maandje geledne nog geweest, weinig volk, wel tof maar het geluid stond daar loeihard en trok op niks :) (daardoor waarschijnlijk)
Weet niet of je zovee lvolk bijeen krijgt maar als er gratis opstaat zullen er toc hwel studentjes op afkomen (wij doen het wel in de vakantiemaanden maja) :-)
Boven niet geweest omdat het daar rnb was.
Als je genoeg reclame op _straat_ maakt kan daar wel volk op afkomen, genoeg plakplaatsen daar. En een paar winkels doen (sponsoring zal daar ook wel meevallen) |
|
|
|
|