|
BETA Party v3 (pg. 116)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. :( |
chanceke |
|
|
| Real |
| Twas de boem van den avond geweest. :nervous: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Real
ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. :( |
Ge moogt dee van mij anders wel efkes huren :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Real
ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. :( |
Je mag anders mijn traffic wel lenen :p |
|
|
| Bertn |
| Ik zal het album van Da Boy Tommy meenemen. |
|
|
| speentje |
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt (Maarten) + paar maten
Margaux + Solar1 + 2
Sam (DJ Zetski) + 2
speentje + 4 |
|
|
| Pumaz |
Ik kom (mits geen vertraging) in Gent-Sint-Pieters toe om 19.44
Gelieve mij te vinden :p :D |
|
|
| FredNova |
| Ik zal voor wat tomorrowland posters zorgen, voor zij die er eentje willen... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik zal voor wat tomorrowland posters zorgen, voor zij die er eentje willen... |
wordt met plezier aangenomen :D |
|
|
| Pumaz |
| Tot strakjes mensen :) |
|
|
|
|