|
BETA Party v3 (pg. 135)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
Wel grappig hoe 'de BeTA's uit het Westen Gent willen behouden :)
En die 'van het Oosten' aan Hasselt trekken...
Ik vind ook dat het eens in Hasselt of Leuven mag zijn (een zaal vind je altijd) en later zeker nog eens terug naar Gent...
Soit, maakt mij niet uit, België is toch maar een scheet groot ;) |
|
|
| Xilver |
| FritzNova heeft gelijk, als ge ne stap zet zit ge aan de andere kant van België, dus ni zagen, tmaakt ni uit waar 't is :) (als 't maar bereikbaar is voor mensen die niet met de auto komen) |
|
|
| DJ Zetski |
Ik vind als West-Vlaming dat dit de ideale locatie is :)
Als de volgende terug daar georganiseerd wordt, dan ben ik er zeker terug bij. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
Wel grappig hoe 'de BeTA's uit het Westen Gent willen behouden :)
En die 'van het Oosten' aan Hasselt trekken...
Ik vind ook dat het eens in Hasselt of Leuven mag zijn (een zaal vind je altijd) en later zeker nog eens terug naar Gent...
Soit, maakt mij niet uit, België is toch maar een scheet groot ;) |
Antwerpen zou voor mij evenmin een probleem zijn, daar nietvan. En bvb vrijdag waren er wel ongeveer 8 westvlaamse beta's die hier geregeld komen, tegenover slechts 2 van Limburg :p
Leuven wil ik nog gerust doen hoor, maar Hasselt das te ver. Tussen leuven en hasselt zit er nog een uur treinverschil. Voor mij mogen alle provincies om iets te organiseren behalve West-Vlaanderen en Limburg, simpelweg omdat het uithoeken zijn...
Kzou het protest eens willen horen moesten we een betaparty in brugge of kortrijk zouden organiseren; da komt op hetzelfde neer als hasselt of genk hoor :p |
|
|
| Xilver |
| Ma joeng toch, ze gaan hier wel naar feestjes in Holland, maar in eigen land is het te ver. |
|
|
| domineesje |
zijn altijd mensen die erover moeilijk doen
.
___________ |
|
|
| Push2005 |
| Goed, maar dan kan WVl ook op de agenda komen als feestlocatie in de toekomst, tis toch maar een scheet ver hé :p |
|
|
| Devilex |
Anders in Ieper organiseren ? Of Essen ? Of Dilsen :stongue:
 |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Devilex
Anders in Ieper organiseren ? Of Essen ? Of Dilsen :stongue:
|
neenee
ik weet het
ERPS-KWERPS
we hebben hier ne grote sporthal:p |
|
|
| Zehra |
| Ik stem voor Antwerpen. Hasselt mag ook. |
|
|
| christina |
ik zie de link ni tussen voetbal en trance?:conf:
:p |
|
|
|
|