return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 135)
View this Thread in Original format
FredNova
Wel grappig hoe 'de BeTA's uit het Westen Gent willen behouden :)
En die 'van het Oosten' aan Hasselt trekken...

Ik vind ook dat het eens in Hasselt of Leuven mag zijn (een zaal vind je altijd) en later zeker nog eens terug naar Gent...

Soit, maakt mij niet uit, België is toch maar een scheet groot ;)
Xilver
FritzNova heeft gelijk, als ge ne stap zet zit ge aan de andere kant van België, dus ni zagen, tmaakt ni uit waar 't is :) (als 't maar bereikbaar is voor mensen die niet met de auto komen)
DJ Zetski
Ik vind als West-Vlaming dat dit de ideale locatie is :)
Als de volgende terug daar georganiseerd wordt, dan ben ik er zeker terug bij.
Push2005
quote:
Originally posted by FredNova
Wel grappig hoe 'de BeTA's uit het Westen Gent willen behouden :)
En die 'van het Oosten' aan Hasselt trekken...

Ik vind ook dat het eens in Hasselt of Leuven mag zijn (een zaal vind je altijd) en later zeker nog eens terug naar Gent...

Soit, maakt mij niet uit, België is toch maar een scheet groot ;)


Antwerpen zou voor mij evenmin een probleem zijn, daar nietvan. En bvb vrijdag waren er wel ongeveer 8 westvlaamse beta's die hier geregeld komen, tegenover slechts 2 van Limburg :p

Leuven wil ik nog gerust doen hoor, maar Hasselt das te ver. Tussen leuven en hasselt zit er nog een uur treinverschil. Voor mij mogen alle provincies om iets te organiseren behalve West-Vlaanderen en Limburg, simpelweg omdat het uithoeken zijn...
Kzou het protest eens willen horen moesten we een betaparty in brugge of kortrijk zouden organiseren; da komt op hetzelfde neer als hasselt of genk hoor :p
Xilver
Ma joeng toch, ze gaan hier wel naar feestjes in Holland, maar in eigen land is het te ver.
domineesje
zijn altijd mensen die erover moeilijk doen


.
___________
Push2005
Goed, maar dan kan WVl ook op de agenda komen als feestlocatie in de toekomst, tis toch maar een scheet ver hé :p
Devilex
Anders in Ieper organiseren ? Of Essen ? Of Dilsen :stongue:

christina
quote:
Originally posted by Devilex
Anders in Ieper organiseren ? Of Essen ? Of Dilsen :stongue:



neenee
ik weet het

ERPS-KWERPS

we hebben hier ne grote sporthal:p
Zehra
Ik stem voor Antwerpen. Hasselt mag ook.

djcresto
dees was in ne sporthal :p

http://users.skynet.be/emrah/betaparty/index.html
christina
quote:
Originally posted by djcresto
dees was in ne sporthal :p

http://users.skynet.be/emrah/betaparty/index.html


ik zie de link ni tussen voetbal en trance?:conf:

:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement