|
BETA Party v3 (pg. 138)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by djcresto
koop dan Release :p
ben ook te lui om het over te typen:o |
dan moet ik naar 't stad :s, das ver ze als ge geen car meer hebt (bus is veel te warm) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by christina
awel er zijn zo keiveel mensen hier die da ni krijgen en die ongelooflijk benieuwd zijn;) |
Ok, ik heb vandaag toch niets anders te doen dan koers kijken, dus zal ik het even overtypen...
Voorlaatste vraag van het interview:
Je draaide nooit eerder in België? Op 30 juli vinden we je samen met Jonas Steur terug op Tomorrowland in Boom. Wat zijn je verwachtingen?
De Jong:'Ik hoop natuurlijk op een super feest. Tijdens een eerdere set back 2 back met Jonas in de Asta in maart ging het dak eraf, daar gaan we natuurlijk deze keer ook voor. Ik weet in ieder geval dat er in België een hoop enthousiaste trance liefhebbers rondlopen, die in veel gevallen ook op de populaire trance site 'Tranceaddict' geregistreerd zijn. Ze noemen zichzelf BETA's, Belgian Trance Addicts. Als zij in grote getallen komen en er nog andere enthousiaste feestgangers tussen lopen, komt het helemaal goed!' |
|
|
| domineesje |
echt een mooie quote :)
merci Benny !!! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by djcresto
koop dan Release :p
|
Wie koopt dat nu, ge krijgt dat toch gratis :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Uw avatar heerst weeral genadeloos!! :haha: |
|
|
| mrcanon |
regi vs jo vally,
Future favourite in ASOT 260?
Tune of the year?! :toothless :p |
|
|
| TOR |
| ^ Uw avatar is niet veel beter :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ok, ik heb vandaag toch niets anders te doen dan koers kijken, dus zal ik het even overtypen...
Voorlaatste vraag van het interview:
Je draaide nooit eerder in België? Op 30 juli vinden we je samen met Jonas Steur terug op Tomorrowland in Boom. Wat zijn je verwachtingen?
De Jong:'Ik hoop natuurlijk op een super feest. Tijdens een eerdere set back 2 back met Jonas in de Asta in maart ging het dak eraf, daar gaan we natuurlijk deze keer ook voor. Ik weet in ieder geval dat er in België een hoop enthousiaste trance liefhebbers rondlopen, die in veel gevallen ook op de populaire trance site 'Tranceaddict' geregistreerd zijn. Ze noemen zichzelf BETA's, Belgian Trance Addicts. Als zij in grote getallen komen en er nog andere enthousiaste feestgangers tussen lopen, komt het helemaal goed!' |
 |
|
|
| Bertn |
| een paar dagen niet aanwezig geweest hier. ik zie op het eerste gezicht dat er geen fotos van mij genomen zijn. dat is uiteraard een goeie zaak:toothless |
|
|
| Den Backer |
Wanneer is V4? Begin juli 2007? Of komt der nog een editie tussen?
2 keer per jaar zou toch zeker realiseerbaar moeten zijn... :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
een paar dagen niet aanwezig geweest hier. ik zie op het eerste gezicht dat er geen fotos van mij genomen zijn. dat is uiteraard een goeie zaak:toothless |
toch wel ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
toch wel ;) |
waar? |
|
|
|
|