|
BETA Party v3 (pg. 107)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Waardige vervanger :eek: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Waardige vervanger :eek: |
Indd!! :) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Spijtig van Airwave :(
Toch waardige vervanger idd, looking forward... |
|
|
| Jasperovitsj |
De website is ondertussen ook bijna geupdate met alle info erop én de nieuwe line-up. Het was wel even verschuiven en puzzelen om alles naar wens te maken, maar dit is hem dus geworden:
21u00 - 22u15: Vega
22u15 - 23u30: Maarten Lievens
23u30 - 00u45: Real
00u45 - 02u15: MENNO DE JONG
02u15 - 03u45: JONAS STEUR
03u45 - end : Bax
Ziet er niet slecht uit, al zeg ik het zelf :D
En iedereen mag morgen - als de flyer en website aangepast zijn - gerust nog eens een laatste spam-offensief lanceren :toothless |
|
|
| domineesje |
| 00u45 - 03u45 geen Menno vs Jonas :D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Top dat hij dit nog op zo'n short notice wil doen voor ons! :) |
Amai nog nie :eyes: Respect! |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En iedereen mag morgen - als de flyer en website aangepast zijn - gerust nog eens een laatste spam-offensief lanceren :toothless |
Is goed, dan post ik op AvB forum vooralsnog de oude, vervang ik morgen wel voor de nieuwe sig ;)
Heb er ZIN in ! Voordeel van even geen feestjes is het weer leuk is om te gaan ! :D |
|
|
| mrcanon |
| Ik zal er ook bij zijn, maar moet eerst nog naar een barbecue. Heb al op mijn vakantiejob gevraagd of ik de voornamiddagshift mag doen. Morgen weet ik daarop antwoord. Hopelijk krijg ik die. Zal tegen dat Menno begint aanwezig zijn. Vroeger zal niet gaan. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
00u45 - 03u45 geen Menno vs Jonas :D |
Dat hebben ze zelf in de hand natuurlijk :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De website is ondertussen ook bijna geupdate met alle info erop én de nieuwe line-up. Het was wel even verschuiven en puzzelen om alles naar wens te maken, maar dit is hem dus geworden:
21u00 - 22u15: Vega
22u15 - 23u30: Maarten Lievens
23u30 - 00u45: Real
00u45 - 02u15: MENNO DE JONG
02u15 - 03u45: JONAS STEUR
03u45 - end : Bax
Ziet er niet slecht uit, al zeg ik het zelf :D
En iedereen mag morgen - als de flyer en website aangepast zijn - gerust nog eens een laatste spam-offensief lanceren :toothless |
line up staat nog niet volledig correct op de website |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dat hebben ze zelf in de hand natuurlijk :) |
ja he
1st uur menno
2de volgende menno vs jonas
en dan
jonas he |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by djcresto
line up staat nog niet volledig correct op de website |
En mijn biografie flikkert uit het venster :toothless |
|
|
|
|