return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 107)
View this Thread in Original format
Devilex
Waardige vervanger :eek:
Den Backer
quote:
Originally posted by Devilex
Waardige vervanger :eek:


Indd!! :)
Tomorrow Traxx
Spijtig van Airwave :(
Toch waardige vervanger idd, looking forward...
Jasperovitsj
De website is ondertussen ook bijna geupdate met alle info erop én de nieuwe line-up. Het was wel even verschuiven en puzzelen om alles naar wens te maken, maar dit is hem dus geworden:

21u00 - 22u15: Vega
22u15 - 23u30: Maarten Lievens
23u30 - 00u45: Real
00u45 - 02u15: MENNO DE JONG
02u15 - 03u45: JONAS STEUR
03u45 - end : Bax


Ziet er niet slecht uit, al zeg ik het zelf :D

En iedereen mag morgen - als de flyer en website aangepast zijn - gerust nog eens een laatste spam-offensief lanceren :toothless
domineesje
00u45 - 03u45 geen Menno vs Jonas :D
CygnusX
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Top dat hij dit nog op zo'n short notice wil doen voor ons! :)


Amai nog nie :eyes: Respect!
Loraine
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

En iedereen mag morgen - als de flyer en website aangepast zijn - gerust nog eens een laatste spam-offensief lanceren :toothless


Is goed, dan post ik op AvB forum vooralsnog de oude, vervang ik morgen wel voor de nieuwe sig ;)
Heb er ZIN in ! Voordeel van even geen feestjes is het weer leuk is om te gaan ! :D
mrcanon
Ik zal er ook bij zijn, maar moet eerst nog naar een barbecue. Heb al op mijn vakantiejob gevraagd of ik de voornamiddagshift mag doen. Morgen weet ik daarop antwoord. Hopelijk krijg ik die. Zal tegen dat Menno begint aanwezig zijn. Vroeger zal niet gaan.
eieregooie
quote:
Originally posted by domineesje
00u45 - 03u45 geen Menno vs Jonas :D

Dat hebben ze zelf in de hand natuurlijk :)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De website is ondertussen ook bijna geupdate met alle info erop én de nieuwe line-up. Het was wel even verschuiven en puzzelen om alles naar wens te maken, maar dit is hem dus geworden:

21u00 - 22u15: Vega
22u15 - 23u30: Maarten Lievens
23u30 - 00u45: Real
00u45 - 02u15: MENNO DE JONG
02u15 - 03u45: JONAS STEUR
03u45 - end : Bax


Ziet er niet slecht uit, al zeg ik het zelf :D

En iedereen mag morgen - als de flyer en website aangepast zijn - gerust nog eens een laatste spam-offensief lanceren :toothless


line up staat nog niet volledig correct op de website

domineesje
quote:
Originally posted by eieregooie
Dat hebben ze zelf in de hand natuurlijk :)


ja he
1st uur menno
2de volgende menno vs jonas
en dan
jonas he
eieregooie
quote:
Originally posted by djcresto
line up staat nog niet volledig correct op de website


En mijn biografie flikkert uit het venster :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement