|
BETA Party v3 (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Laten we niet vergeten dat er al 3 dj's waren die akkoord waren om gratis te draaien op V3, en eentje daarvan had dat zelfs zelf aangeboden. Dus het lijkt me een beetje raar én onbeleefd om die 3 dj's opeens opzij te schuiven omdat er een andere celeb hier wat komt spammen en misschien wel eens geschikt zou kunnen zijn.
Trouwens, ik denk dat we qua genres en variatie op V2 toch niet mochten klagen? :) Er zijn toen ook genoeg tech-trance platen gedraaid, of niet soms? |
ik vraag me eigenlijk af waarom de grote namen alweer worden bovengehaald.. de BeTA Party in de Rector moet een kleiner feestje worden in afwachting van het grote feest in het Musicafé. of zie ik het idee van Gert verkeerd? |
|
|
| pooley |
| eh gespuis zegt nu is... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
ik vraag me eigenlijk af waarom de grote namen alweer worden bovengehaald.. de BeTA Party in de Rector moet een kleiner feestje worden in afwachting van het grote feest in het Musicafé. of zie ik het idee van Gert verkeerd? |
Klinkt goed :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Bunz
Alst nog nodig is dan spring ik deze avond wel eens binnen in Musicafé, ben nu in Leuven voor te studeren (gaat hier beter dan thuis). |
Gij of Pooley, da maakt ni uit hé. Pak gewoon dat de eerste die in Leuven is naar daar gaat ofzo? :)
En over de bekende dj's: Ik zou ze zeker niet alle 3 terug opnieuw vragen voor een relatief kleinschalige party in de Rector. Maar 1 ervan zou wel een leuke publiekstrekker kunnen zijn, en ik denk dat we wel wat extra publiek kunnen gebruiken nu de winstmarges in de Rector ferm gedald zijn. :) |
|
|
| pooley |
| Kzal morgen is lezen hier . |
|
|
| Bunz |
Sorry mensen, maar ik ben gisterenavond niet meer in Musicafé geraakt.
Dus Pooley kan dan deze middag gaan als em daar goesting in heeft. |
|
|
| Aurélie |
| Musiccafé is niet open overdag hoor :) |
|
|
| pooley |
Danku, da bespaart me wat moeite
:)) |
|
|
| Loraine |
| Nieuws ennie-wan ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Cresto?
En is er nu eigenlijk iemand langs Musicafé geweest? :p |
|
|
| Loraine |
Nou idd ! :whip:
Kmoest deez draad gewoon van pagina 2 plukken zeg...schandalig ! :disbelief |
|
|
| New Wave |
| Schiet niet op he mensen. :D Gaat jullie betaparty in oktober plaatsvinden trouwens? |
|
|
|
|