|
BETA Party v3 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Ik stel voor dat we ongeveer dezelfde affiche gebruiken? Die is toch enkel digitaal gebruikt geweest (as far is I know :)). Khad hem gemaakt volgens specificaties van een drukkerij, dus hij kan zonder probleem gebruikt worden om effectief te drukken. Of toch liever een compleet andere?? |
Als het aan mij ligt gewoon de vorige lay-out verder gebruiken, mits enkele aanpassingen indien nodig of gewenst. Dat bespaart ons werk en bevordert de herkenbaarheid van het feestje :)
EDIT: Voor diegenen die niet meer weten hoe het er allemaal uitzag: www.betaparty.tk ;) |
|
|
| Real |
Sjoer, is mooie flyer. :)
Eerst een zaal vastleggen! :) |
|
|
| Moondust |
hey!!!
heb de post niet echt gevolgd maar hebben jullie al een locatie?
en wat is jullie voornaamste zorg, winst maken of gewoon zorgen dat je geen verlies maakt?
nu ik vanaf zaterdag resident ben in the move in zottegem hebben ze mij laten weten dat ik zelf ook thema avonden mag organiseren
ik krijg dus gratis the move ter beschikking, enkel de opbrengst van de drank is voor de uitbaters
dus jullie zouden dan ( tenzij je inkom vraagt) geen winst hebben maar ook totaal geen onkosten...
nu ja het hoeft totaal niet maar moesten jullie interesse hebben...
weet wel niet precies hoe het dan met die andere resident dj's zit of die dan ook moeten draaien of die gewoon een avondje vrij nemen |
|
|
| Jasperovitsj |
Interesting, very interesting :)
Je mag altijd informeren achter de details en eventuele vrije data! ;)
Maar hoor ook zeker dan hoe het zit met de andere DJ's en eventuele verplichtingen vanuit The Move zelf. We willen echt volledige vrijheid in onze keuze van DJ's, en ook best geen inmenging van de club zelf in het verloop of de organisatie van het feestje.
En betekent inkom vragen ook dat we sabam moeten betalen, of hoeven we ons daar geen zorgen om te maken? Want als we dat niet hoeven te betalen kunnen we gerust 2 of 3 euro inkom vragen om wat etra budget te kunnen krijgen voor een volgende party... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zijn er trouwens ergens foto's te vinden van die keet? Want www.themoveclub.be werkt hier ni echt :) |
|
|
| Moondust |
http://www.swingfabriek.be/
vroeger was het swingfabriek maar het volledige concept is anders nu dus op de tekst en info en zo moet je niet letten dat klopt nietmeer, er staan wel nog foto's op |
|
|
| Moondust |
| 't is nu wel zaterdag nog maar mijn eerste keer dat ik er moet draaien dus alle details ken ik zelf ook nog niet, maar ik zal de mogelijkheden nog es navragen... |
|
|
| Jasperovitsj |
Thanks! :)
Dat ziet er best wel leuk uit, en ook de ideale grootte... Alleen precies wel weinig belichting?
Anyway, als je er voor de eerste keer bent gaan draaien, laat dan weten of het iets is voor een BETA party of niet! ;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Het zit er echt wel aan te komen :D
Super. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het werd tijd hé ;) |
|
|
| diddi |
De swingfabriek : is da ni recht over den ingang van Sottos?
gReetz |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by diddi
De swingfabriek : is da ni recht over den ingang van Sottos?
gReetz |
yep |
|
|
|
|